MetroPosts

Τα μυστικά της κάβας σε ένα εστιατόριο!

Το κρασί είναι ένα δημοφιλές ποτό που συνοδεύει πολλές γεύσεις και γαστρονομικές εμπειρίες. Απαιτεί λοιπόν ιδιαίτερη προσοχή από την πλευρά του εστιάτορα και δεν είναι λίγοι οι πελάτες που χρειάζονται καθοδήγηση για να επιλέξουν, προσφέρετέ τους λοιπόν τη βοήθειά σας και σίγουρα θα κερδίσετε πόντους εκτίμησης.

Αν εφαρμόσετε έξυπνες τεχνικές και tips στο εστιατόριο σας, τότε η επιλογή των κρασιών εκτός από εύκολη θα ανεβάσει και τις πωλήσεις σας. Ακολουθούν μερικές συμβουλές:

1. Special wine day
Επιλέξτε μια ημέρα της εβδομάδας και προτείνετε ετικέτες κρασιών σε ειδικές τιμές με την αντιστοιχία πιάτων.

2. Κρασί του μήνα
Μπορείτε να κάνετε ειδική συμφωνία με έναν Έλληνα παραγωγό και να προωθείτε το συγκεκριμένο κρασί σε ειδική τιμή. Προωθήστε το και σε προνομιακή θέση στον κατάλογο σας για ακόμα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

3. Κρασί σε ποτήρι
Ένας έξυπνος τρόπος να αυξήσετε τις πωλήσεις σας χωρίς να δεσμεύετε τους πελάτες σας να αγοράζουν ολόκληρη τη φιάλη, είναι να τους προσφέρετε τη δυνατότητα της δοκιμής. Η δοκιμή θα τους πείσει και έτσι την επόμενη φορά πιθανότατα δεν θα αρκεστούν σε ένα ποτήρι, αλλά θα προτιμήσουν τη φιάλη.  Επιλέξτε αρκετές ποικιλίες κρασιού με διακύμανση τιμών, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα επιλογής.

4. Bραδιές οινογνωσίας & γευσιγνωσίας
Συνεργαστείτε με οινοποιούς και προσφέρετε τα κρασιά τους σε ένα ειδικό για την περίσταση μενού.  Το μυστικό εδώ είναι ότι οι μερίδες είναι μικρότερες από τις κανονικές. Επίσης, το μενού γευσιγνωσίας μπορεί να βρίσκεται και μόνιμα στον κατάλογο σας, με δικές σας επιλογές από τα φαγητά και τα κρασιά του καταλόγου αλλάζοντας ανά τακτά διαστήματα π.χ. ανά τρίμηνο. Μια έξυπνη και πρωτότυπη ιδέα που θα ευχαριστήσει το πιστό σας πελατολόγιο αλλά και θα προσελκύσει και νέους πελάτες.

5. Εκπαιδευμένο και ενημερωμένο το προσωπικό
Αν στο εστιατόριο σας δεν υπάρχει εξειδικευμένος σομελιέ (οινοχόος), τότε το προσωπικό που  σερβίρει είναι απαραίτητο να γνωρίζει τη γκάμα και να είναι σωστά ενημερωμένο για τις ποικιλίες που διαθέτετε στο εστιατόριο σας, ώστε να προτείνει το κατάλληλο κρασί ανάλογα με την περίσταση, αλλά και να καλύψει τις απορίες των πελατών. Πολύ  βοηθητικό είναι να έχουν δοκιμάσει τις ετικέτες και τα πιο δημοφιλή από τα κρασιά σας, ώστε να γνωρίζουν τι προτείνουν και να μπορούν να κατευθύνουν το κοινό.

 

Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία και στην υγειά σας!!!

Διεύθυνση Κάβας-Bar
Δειπνοσοφιστήριον Catering

Διαβάστε ακόμα:

  • Lunch Break: Ευκαιρία για κέρδος & ενίσχυση πελατολογίου!

    Καθημερινά όλο και περισσότερες μελέτες αποδεικνύουν ότι το μεσημεριανό διάλειμμα κάνει καλό στην ψυχική υγεία των εργαζομένων. Για αυτό το λόγο όλο και περισσότεροι αναζητούν στέκια με καλό και ποιοτικό φαγητό, ώστε να περάσουν ένα όμορφο lunch break αλλά και να αλλάξουν παραστάσεις. Αν πάλι δεν είναι εφικτό να απομακρυνθούν έστω και για λίγο από τον χώρο εργασίας τους, αναζητούν εστιατόρια τα οποία να κάνουν delivery υγιεινά και γευστικά πιάτα.

  • Μανάβικο: Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά του Φεβρουαρίου!

    Ο χειμώνας είναι στην πρωταγωνιστική του φάση και τα φρούτα και τα λαχανικά επιβάλλονται, μιας και οι φρέσκοι χυμοί, οι σαλάτες, οι σούπες και οι υγιεινές συνταγές είναι απαραίτητες για να αντιμετωπίσουμε το εποχιακό κρυολόγημα. Το μανάβικό σας είναι σίγουρα ο χρήσιμος προορισμός του χειμώνα!

  • Όταν το εστιατόριο γίνεται οικογενειακή υπόθεση!

    Κοινό όραμα, κοινό πάθος και μεράκι είναι τα κύρια χαρακτηριστικά για να ξεκινήσει μια οικογένεια την επιχείρηση της στον χώρο της εστίασης. Είτε, συνεχίζει κάποιος την οικογενειακή παράδοση, είτε δημιουργεί κάτι από την αρχή πρέπει να κάνει προσεκτικές και σωστές κινήσεις, ώστε να αποφευχθούν λάθη και να αντιμετωπισθούν οποιαδήποτε προβλήματα.

δειτε ολα τα αρθρα