Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Ξενοδοχείο: 3 tips για να εκπλήξετε τους επισκέπτες του Σεπτεμβρίου!

Σεπτέμβριος, ο «παρεξηγημένος» μήνας, μιας και οι περισσότεροι τον έχουν συνδέσει με την επιστροφή στην καθημερινότητα μετά τις διακοπές. Ωστόσο, ο Σεπτέμβρης αποτελεί και έναν από τους ιδανικότερους μήνες για να κάνει κάποιος διακοπές και τα τελευταία χρόνια είναι πολλοί εκείνοι που τον προτιμούν.

 

Η μεγάλη κίνηση στο high season (Ιούλιο & Αύγουστο) καταλαγιάζει, ο κόσμος μειώνεται και εσείς είστε πιο χαλαροί. Οι παράγοντες αυτοί σας δίνουν τη δυνατότητα να ασχοληθείτε περισσότερο με τους πελάτες σας και να τους εντυπωσιάσετε.

Πως;

1. Λόγω… τιμής: Δημιουργήστε πακέτα προσφορών με ιδιαίτερες παροχές σε καλύτερες τιμές από εκείνες του καλοκαιριού που θα τραβήξουν το ενδιαφέρον του κοινού ώστε να σας προτιμήσουν. 

2. Κάντε καλή εντύπωση! Από τα στοιχεία της κράτησης μπορείτε να σχηματίσετε μια εικόνα για τους πελάτες σας, πχ αν είναι ζευγάρι, οικογένεια, παρέα, σας επισκέπτονται για δουλειά, ψυχαγωγία κτλ. Θα ήταν πολύ εντυπωσιακό να έχετε διαμορφώσει ένα πρόγραμμα για να ομορφύνετε περισσότερο την παραμονή των πελατών σας. Μπορείτε να τους προσφέρετε προτάσεις για εκδρομές και περιήγηση στα αξιοθέατα της περιοχής και να τους δώσετε πολύτιμες συμβουλές σας για μοναδικές διακοπές  στα μέρη σας!

3. Αξιοποιήστε την εποχή και τα έθιμα του τόπου σας. Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας του τρύγου και σε πολλές περιοχές διοργανώνονται γιορτές για αυτό. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να κάνετε και εσείς στο ξενοδοχείο σας κάποια εκδήλωση για τα τοπικά έθιμα που θα τονώσει το φιλικό αίσθημά σας προς τους πελάτες σας.

Το τρίπτυχο καλές τιμές, φιλική συμπεριφορά, ευγένεια και εξυπηρέτηση είναι ο δρόμος στον οποίο πρέπει να παραμείνετε, για να ευχαριστήσετε τους τελευταίους καλοκαιρινούς επισκέπτες σας.

Tip: Η συγκεκριμένη περίοδος είναι μια καλή ευκαιρία, για να δοκιμάσετε και νέες τακτικές. Αν είδατε πώς κάτι δεν πήγε καλά στο διάστημα της full season περιόδου ή έχετε σκεφτεί νέες εναλλακτικές μπορείτε να τις εφαρμόσετε τώρα για να «τεστάρετε» και να δείτε πως θα αντιμετωπιστούν, ώστε να πάρετε τις απαραίτητες αποφάσεις για τα επόμενα βήματά σας.