Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Ξενοδοχείο: Πάσχα & Εκδρομή! Τι πρέπει να προσέξετε.

Το Πάσχα είναι προ των πυλών και οι εκδρομές στα όμορφα μέρη της Ελλάδας μας είναι ότι πρέπει για ένα κεφάτο διάλλειμα από τις σκοτούρες της καθημερινότητας. Είναι όμως το ξενοδοχείο σας έτοιμο για να υποδεχτεί και τους επισκέπτες σας; Και κυρίως έχετε φροντίσει να μην επαναλάβετε λάθη που τους δυσαρεστούν ή τους αναγκάζουν να μην επιστρέψουν; 

 

Ακολουθούν μερικές βασικές συμβουλές:

1. Early check in…στα χαρτιά!
Η πρώτη διαπροσωπική επαφή με τον πελάτη σας είναι η στιγμή του check in. Φροντίστε λοιπόν, να τηρείται με ακρίβεια η ώρα που αναφέρετε στα sites κρατήσεων, ώστε να μην προκαλέσετε τη δυσαρέσκειά τους. Επίσης, είναι σημαντική η στιγμή του καλωσορίσματος, δείξτε το αίσθημα της ελληνικής φιλοξενίας με ένα κέρασμα από τοπικά προϊόντα και φυσικά με χαμόγελο και ευγένεια. Η πρώτη εντύπωση είναι πάντα καθοριστική!

2. Καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά. Στα ξενοδοχεία είναι ολόκληρη!
Τα περισσότερα παράπονα πελατών ξενοδοχείου αφορούν στην καθαριότητα. Φροντίστε για το αυτονόητο, δηλαδή την άνεση και την αίσθηση καθαριότητας στο δωμάτιο αλλά και τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου σαςδωματίου, ώστε να τους κάνετε να νιώσουν σιγουριά για την επιλογή τους.

3. Προσφέρετέ τους μια εμπειρία και όχι απλά μια ακόμα διαμονή.
Ειδικά για αυτές τις μέρες του Πάσχα είναι σημαντικό να προνοήσετε και να ετοιμάσετε για τους επισκέπτες ένα πρόγραμμα με πασχαλινό άρωμα. Δείξτε έμπρακτα την ανταπόδοσή σας για την επιλογή τους. Ξεκινήστε από την εποχιακή διακόσμηση, συνεχίστε με πασχαλινές γεύσεις στο πρωινό, συμπεριλαμβάνοντας φυσικά νηστίσιμες προτάσεις αλλά και τοπικά προϊόντα και τέλος ετοιμαστείτε για το μενού της Ανάστασης και της Κυριακής του Πάσχα. Δώστε εναλλακτικές, ώστε να καλύψετε τα περισσότερα γούστα και να είναι όλοι ευχαριστημένοι. 

 

Καλές κρατήσεις και καλό Πάσχα!