Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Ξέρω τι δεν έκανες πέρσι το καλοκαίρι. Λάθη που δεν πρέπει να επαναλάβετε

Το καλοκαίρι είναι και επίσημα εδώ! Η διάθεση ανεβαίνει και οι περισσότεροι επιλέγουν τις κοντινές παραλίες για να ξεσκάσουν και να δροσιστούν ή πραγματοποιούν μικρές αποδράσεις στα όμορφα νησιά μας. 

Ωστόσο, οι τουρίστες έχουν ήδη ξεκινήσει να καταφθάνουν στη χώρα μας για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Όλα αυτά έχουν ως κοινό σημείο την αύξηση των πελατών στο κατάστημά σας, που βρίσκεται κοντά στην παραλία και συνεπώς αυτή η περίοδος είναι μια καλή ευκαιρία, για να αυξήσετε την πελατεία σας.

 

Παρακάτω, σας αναφέρουμε συνηθισμένα λάθη προς αποφυγήν που παρατηρούνται τη συγκεκριμένη περίοδο του χρόνου.

1.    «Δυστυχώς αυτό μας τελείωσε...»
Η παραπάνω φράση ανήκει στις απαγορευμένες, εκτός κι αν δεν επαναλαμβάνεται συχνά. Για να την αποφύγετε και αυτή και τις συνέπειες δυσαρέσκειας που προκαλεί, αρχικά αναλογιστείτε ποιο είναι το κοινό το οποίο καλείστε να εξυπηρετήσετε, ώστε να στοχεύσετε στις ανάγκες του.  

Συνήθως, κοντά σε παραθαλάσσια μέρη βρίσκονται πελάτες που χρειάζονται τις προμήθειες της ημέρας ή της εβδομάδας για το ενοικιαζόμενο δωμάτιο ή το εξοχικό τους. Επίσης, το κοινό που εξυπηρετείτε είναι διαφορετικών ηλικιών και έχει διαφορετικές ανάγκες.

Αυτά οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το εμπόρευμά σας χρειάζεται να υπάρχει σε επαρκείς ποσότητες, να μπορούν δηλαδή οι πελάτες σας να βρίσκουν ό,τι χρειάζονται χωρίς να υπάρχουν ελλείψεις. Ειδικά σε προϊόντα πρώτης ανάγκης, αλλά και σε όσα θα χρειαστούν λόγω της καλοκαιρινής περιόδου. Πέρα λοιπόν από συσκευασμένα τρόφιμα, φρούτα, λαχανικά, χαρτικά, είδη καθαρισμού, μην ξεχάσετε και τα είδη παραλίας, πχ. καπέλα, ομπρέλες θαλάσσης, μαγιό, παπούτσια, ρακέτες, παιχνίδια, κλπ.

2.    Η καθαριότητα είναι… ολόκληρη αρχοντιά!
Κόσμος μπαινοβγαίνει στο κατάστημα σας ερχόμενος συνήθως από την παραλία και είναι λογικό λόγω της άμμου, του νερού αλλά και του καλοκαιρινού αέρα πολλές φορές να χρειάζεται τακτικό καθάρισμα, κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επειδή όμως είναι ενοχλητικό, κάποιος να ψωνίζει και κάποιος να καθαρίζει κάντε το όσο πιο διακριτικά μπορείτε. Μια προσεγμένη εικόνα του καταστήματος και η καλή καθαριότητα του χώρου σας θα αφήσουν πολύ καλή εντύπωση στους πελάτες σας.

3.    Ελληνική φιλοξενία, εξυπηρέτηση, προθυμία 
Ως Έλληνες φημιζόμαστε για τη φιλοξενία και το υψηλό αίσθημα εξυπηρέτησης και καλοσύνης μας. Μείνετε πιστοί σε αυτά τα ιδανικά και καλωσορίστε τους πελάτες στο κατάστημά σας με χαμόγελο και όρεξη, δείξτε προθυμία και κατανόηση στις ανάγκες τους. Μην ξεχνάτε, σίγουρα μια αρνητική συμπεριφορά μένει στο μυαλό του πελάτη και ορίζει κατά μεγάλο ποσοστό το αν θα επιστρέψει ξανά στο κατάστημά σας.

3 απλά βήματα για σίγουρη επιτυχία. Ακλούθησε τα και καλή καλοκαιρινή σεζόν!