Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Δεκαπενταύγουστος: Ευκαιρία για να κάνετε τη νόστιμη διαφορά!

Ο Δεκαπενταύγουστος είναι η μεγαλύτερη θρησκευτική γιορτή του καλοκαιριού, που μάλιστα σηματοδοτεί τη λήξη μιας νηστείας διάρκειας δυο εβδομάδων. Οπότε τέτοια μέρα, το γλέντι και η κρεατοφαγία είναι λογικό να έχουν την τιμητική τους! Λόγω της κεντρικής της θέσης στο ημερολόγιο του Αυγούστου, η γιορτή της Παναγίας αποτελεί για πολλούς μια από τις μέρες των διακοπών τους. Επιλέγουν λοιπόν να γιορτάσουν την μεγάλη γιορτή σε κάποιο εστιατόριο ή ταβερνάκι της περιοχής που παραθερίζουν. Για μια χασαποταβέρνα λοιπόν, ο Δεκαπενταύγουστος είναι πραγματικά μια ευκαιρία για γεμάτα τραπέζια.

 

Αν μάλιστα φέτος προσπαθήσετε να κάνετε τη «νόστιμη διαφορά», τότε αυτή η ημέρα θα αποτελέσει για την επιχείρησή σας μια ευκαιρία για να διαφημιστείτε. Οι ικανοποιημένοι περαστικοί πελάτες του Αυγούστου θα μεταφέρουν από στόμα σε στόμα τις καλές εντυπώσεις τους και έτσι οι μετοχές σας θα ανέβουν. Διαβάστε μερικές συμβουλές για να αναδείξετε το μενού και τις υπηρεσίες σας!

  1. Σερβίρετε ποιοτικά υλικά. Το κοινό έχει συνδέσει τις ημέρες αιχμής στις ταβέρνες με κρέατα και υλικά χαμηλής ποιότητας. Εσείς κάντε την έκπληξη, σερβίροντας καλά κρέατα και σαλατικά και τηγανίζοντας με ολόφρεσκο λάδι. Κάθε πελάτης θα εκτιμήσει διπλά μια επιχείρηση που ανταποκρίνεται επάξια υπό καθεστώς αυξημένης ζήτησης. Πραγματοποιήστε λοιπόν έγκαιρα όλες τις παραγγελίες για τα επιπλέον υλικά που θα χρειαστείτε για την ημέρα, μην περιμένετε την τελευταία στιγμή που θα σας φέρουν είδη κακής ποιότητας.
  2. Επενδύστε στην ταχύτητα. Οι πελάτες του Δεκαπενταύγουστου έχουν δυο ιδιαιτερότητες: είναι πολλοί και συνήθως ανυπόμονοι! Διπλή πρόκληση λοιπόν για τον μαγαζάτορα... Για να ανταποκριθείτε στους ρυθμούς της ημέρας, προσλάβετε για μερικές ώρες επιπλέον άτομα για την κουζίνα και το σέρβις.
  3. Πραγματοποιήστε προεργασίες για μερικά πιάτα από νωρίς. Πλύνετε τις σαλάτες, τεμαχίστε τα τυροκομικά, καθαρίστε πατάτες και μελιτζάνες από το πρωί και μαρινάρετε τα κρέατα από την προηγούμενη. Ο σκοπός είναι να εξοικονομηθεί χρόνος στην διαδικασία προετοιμασίας των πιάτων,  ώστε να μην αγχωθεί το προσωπικό την ώρα της μεγάλης αιχμής.
  4. Οργανώστε τις παραγγελίες. Αν δεν έχετε ήδη ένα σύστημα οργάνωσης με αρίθμηση των τραπεζιών, τότε καταστρώστε τώρα ένα, γιατί θα βοηθηθείτε σημαντικά. Χωρίστε τα τραπέζια σε ενότητες και αναθέστε κάθε μια ομάδα σε διαφορετικό σερβιτόρο. Έτσι, θα αποφύγετε τα λάθη και τις καθυστερήσεις στο σέρβις. Αν αναλάβετε και ψησίματα για delivery σε σπίτια, τότε αναθέστε αυτές τις παραγγελίες σε έναν μόνο ψήστη.
  5. Ευγενική αντιμετώπιση. Οι γρήγοροι ρυθμοί της ημέρας και τα απρόοπτα της δουλειάς, ίσως εξαντλήσουν το προσωπικό και τους ιδιοκτήτες. Σε κάθε περίπτωση όμως, ο Δεκαπενταύγουστος είναι μια ημέρα χαράς, και αυτή ακριβώς οφείλει να είναι η ατμόσφαιρα στην ταβέρνα σας, παρά τα όποιες δυσκολίες. Αντιμετωπίστε με ευγένεια λοιπόν κάθε ιδιόρρυθμο πελάτη και ζητήστε συγγνώμη ακόμη και για τα μικρά λάθη. Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι ο πελάτης σας έχει πάντα δίκιο!

Τέλος, μην παραλείψετε να επισκεφθείτε όλα ανεξαιρέτως τα τραπέζια, για να ρωτήσετε τους πελάτες σας αν έμειναν ευχαριστημένοι. Και φυσικά υπενθυμίστε πόσο θα χαρείτε να τους ξαναδείτε σύντομα, τώρα που ανακάλυψαν την ταβέρνα σας!