Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Ένα ακόμη σουβλατζίδικο ή το σουβλατζίδικο που έγινε στέκι;

Το σουβλάκι αποτελεί ελληνικό έδεσμα και θα έλεγε κανείς ότι είναι διάσημο σε όλον τον κόσμο! Ως αγαπημένο φαγητό για τους Έλληνες και για τους ξένους, αποτελεί την πιο δημοφιλή λύση όταν κάποιος θέλει να «τσιμπήσει» κάτι απ’ έξω. 

 

Η τιμή του σε συνδυασμό με τη νοστιμιά του, το καθιστά πολύ ανταγωνιστικό σε σχέση με άλλες επιλογές φαγητού. Ειδικά όταν υπάρχει η δυνατότητα να καθίσει κάποιος στο σουβλατζίδικο και να απολαύσει το σουβλάκι με την ησυχία του και την παρέα του τότε μπορεί να γίνει και στέκι και να αποκτήσει μόνιμους πελάτες και θαμώνες.

Το πώς θα μετατρέψετε το σουβλατζίδικό σας στέκι θα σας το αποκαλύψουμε παρακάτω.

Δώστε βάση στην ποιότητα των υλικών.
Ένα καλό και ποιοτικό σουβλάκι θα αποκτήσει φίλους πάρα πολύ γρήγορα και θα παραμείνουν πιστοί σε αυτό. Οπότε τα φρέσκα προϊόντα, τα καλομαγειρεμένα και οι ποιοτικοί συνδυασμοί από σαλάτες και ορεκτικά θα δώσουν σίγουρα πολλούς πόντους στην επιχείρησή σας!

Φτιάξτε ατμόσφαιρα.
Για να γίνει στέκι επίσης, πρέπει ο χώρος σας να προδιαθέτει θετικά τους πελάτες και αυτό θα γίνει αρχικά με την ευγένεια και το σωστό σέρβις. Χαμόγελο, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα είναι τα κυριότερα συστατικά που μετατρέπουν το σέρβις σε ιδανική εξυπηρέτηση.

Delivery που ξεχωρίζει.
Το σουβλατζίδικο σας μπορεί να μεταφερθεί σε κάθε σπίτι ή άλλο επαγγελματικό χώρο μέσα από την υπηρεσία του delivery. Μια πετυχημένη υπηρεσία delivery θα διατηρήσει τις γραμμές επικοινωνίας με κάθε πελάτη και εάν μείνουν ευχαριστημένοι θα είστε οι πρώτοι στη λίστα για delivery νόστιμου φαγητού. Το σωστό delivery προϋποθέτει καλή οργάνωση και άψογο timing.


Ανταποδώστε την σταθερή προτίμηση του κοινού.
Δείξτε μέσω του κεράσματος ότι εκτιμάτε τη σταθερή προτίμηση των τακτικών πελάτών σας (delivery και μη) και προσφέρετέ τους κέρασμα. Θα εκτιμηθεί δεόντως.


Αξιοποιήστε τις περιστάσεις.
Εκμεταλλευτείτε σωστά μερικές περιστάσεις που το μαγαζί σας θα έχει αυξημένη κίνηση.  Για παράδειγμα μια τέτοια περίσταση είναι οι ποδοσφαιρικοί αγώνες όπου θα μπορούσατε να έχετε στο μενού σας ειδικά πακέτα αλλά και να παρέχετε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να δουν τον αγώνα στο μαγαζί σας.