Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Επιχειρήσεις εστίασης: Αλλαγή εποχής... Ώρα για ανανέωση!

Ο Σεπτέμβρης, ο μήνας της επιστροφής στο σχολείο και στις δουλειές, έχει επικρατήσει στην κοινή συνείδηση ως η περίοδος των νέων ξεκινημάτων, της θέσπισης στόχων και των αλλαγών γενικά. Φυσικά, οι επιχειρήσεις της εστίασης δεν αποτελούν την εξαίρεση στο κλίμα αυτό!

 

Το κοινό τους, που τώρα επιστρέφει στις πόλεις αναζωογονημένο από την θερινή ανάπαυλα, αναζητά την πνοή του αέρα της ανανέωσης σε κάθε έκφανση της ζωής. Οι επιχειρηματίες της εστίασης λοιπόν, έχουν να κερδίσουν πολλά “κλείνοντας το μάτι” στην ανάγκη των πελατών τους για αλλαγή. Πώς θα το πετύχετε όμως; Δεν είναι δύσκολο! 

Τολμήστε έξυπνες παρεμβάσεις στους χώρους, αλλά και στο μενού, με γνώμονα τις ανάγκες της επιχείρησής σας, αλλά και το οικονομικό σας budget! Δείτε μερικές προτάσεις:

1. Ανακαίνιση του χώρου

Όσο αγαπημένο στέκι κι αν αποτελεί ένας χώρος εστίασης για το κοινό του, είναι πάντα σκόπιμο να “μαγειρεύει” τις συνταγές στις οποίες οφείλει την επιτυχία του. Οι στοχευμένες αλλαγές στους χώρους, είναι ο τρόπος για να κατακτήσετε εκ νέου το κοινό σας. Σκεφτείτε τα ακόλουθα:

- Μήπως είναι ώρα για βάψιμο; Συνήθως οι επιχειρήσεις της εστίασης διαθέτουν έναν θεματικό χαρακτήρα ως προς τη διακόσμηση. Χωρίς να αλλάξετε λοιπόν το ντεκόρ ή τις αποχρώσεις, ανανεώστε το χρώμα στους τοίχους και στα έπιπλα. Αυτή την εποχή ο καιρός βοηθάει για να φρεσκάρετε τον χώρο σας. Ένα καθαρό και ανανεωμένο κατάστημα θα αποτελέσει πόλο έλξης για νέους πελάτες, ενώ οι αλλαγές θα ικανοποιήσουν τους τακτικούς σας θαμώνες.

- Σε ποιους απευθύνεστε τώρα; Ανάλογα με το target group σας, θα αξιολογήσετε ποιες είναι οι αλλαγές που αξίζει να πραγματοποιήσετεΑν για παράδειγμα, οι θαμώνες σας είναι κυρίως  οικογένειες, θα μπορούσατε να διαμορφώσετε φέτος έναν μικρό παιδότοπο στο μαγαζί. Αντίστοιχα, για το νεανικό κοινό να προσθέσετε ένα bar με ποτά κλπ. Προσπαθήστε λοιπόν να μαντέψετε τις ανάγκες των πελατών σας και παρουσιάστε εκπλήξεις που θα κάνουν εντύπωση!

- Τι λείπει από το κατάστημα; Στις ήδη υπάρχουσες υποδομές της διακόσμησης, δοκιμάστε τώρα να προσθέσετε νέα είδη. Ίσως χρειαστεί να αφαιρέσετε παλιά διακοσμητικά που φέτος δεν είναι πια στην επικαιρότητα. Επιπλέον, αναβαθμίστε την άνεση στο χώρο σας, πχ. προσθέστε καλύτερα μαξιλάρια στις καρέκλες, εγκαταστήστε σόμπες στην αυλή, κλπ.  

- Σας ικανοποιεί το design; Όχι; Αν σας αρέσουν οι ριζικές αλλαγές και εφόσον φυσικά διαθέτετε και το ανάλογο budget, ίσως είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή για να αλλάξετε και τη θεματολογία σας. Επιλέξτε ένα πρωτότυπο concept, ή κάποιο που να ταιριάζει στο κοινό που απευθύνεστε ήδη ή που προσδοκάτε να προσελκύσετε. 

 

2. Ανανέωση στο μενού

Στα πλαίσια της επαναπροσέγγισης του target group της επιχείρησής σας, μπορείτε να δοκιμάσετε και ορισμένες αλλαγές στο μενού. Αποφασίστε ποιες είναι οι ομάδες που σας ενδιαφέρει να προσελκύσετε περισσότερο. Στη συνέχεια, δημιουργήστε “πακέτα” με πιάτα που θα εντυπωσιάσουν τους θαμώνες σας. Για παράδειγμα, για να κερδίσετε την εκτίμηση των γονέων, σχεδιάστε παιδικά μενού, με υγιεινές επιλογές, δώρο, κλπ. Αν πάλι οι θαμώνες σας είναι μεγαλύτερης ηλικίας, τότε εστιάστε σε άλλες παροχές, όπως το καλό κρασί με γευστικά συνοδευτικά.