Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Έχετε επιχείρηση εστίασης; Μάθετε τα 3 βασικά μυστικά επιτυχίας!

Μια επιχείρηση εστίασης για να αγγίξει και να σιγουρέψει την επιτυχία, για να ξεχωρίσει και να παραμένει στην πρώτη επιλογή, χρειάζεται όχι μόνο να δείχνει μονίμως σεβασμό στους πελάτες αλλά και να δίνει έμπνευση μέσα από τις υπηρεσίες της. 

 

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσα από τρεις πολύ χρήσιμους κανόνες:

Ποιοτικά προϊόντα. Η επιτυχία της κάθε επιχείρησης κρίνεται κάθε φορά από τα προϊόντα της. Η ποιότητα αυτών, είναι απαραίτητο να είναι υψηλή και να συναντούν τα καλύτερα κριτήρια. Οι προσδοκίες των πελατών, είναι πάντοτε μεγάλες και θέλουν να επενδύουν τα χρήματα και το χρόνο τους σε ποιότητα. Επιπλέον, ένα πλεονέκτημα της επιχείρησης είναι να προσφέρει υψηλή ποιότητα σε προνομιακές τιμές για να ικανοποιεί ακόμα σε μεγαλύτερο βαθμό τις προσδοκίες και τις ανάγκες των καταναλωτών. Έτσι λοιπόν, η επιχείρηση θα πρέπει να προμηθεύεται εξαιρετικές πρώτες ύλες και συστατικά και να μπορεί να επιλέγει τα είδη μέσα από μια μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων όπως αυτά που υπάρχουν στα ράφια του METRO σε ειδικές επαγγελματικές συσκευασίες. Ο σωστός συνδυασμός ποιότητας και τιμής, θα ευχαριστήσει τους πελάτες οι οποίοι είναι πολύ πιθανό να γίνουν μόνιμοι επισκέπτες και να συστήσουν το χώρο σας και στον κύκλο τους.

Καλή εξυπηρέτηση. Το χαμόγελο του πελάτη υποδεικνύει και την επιτυχία σας. Μια καλή εξυπηρέτηση πάντοτε είναι ένας σημαντικός κανόνας και κρίνεται με βάση την ευγένεια καθώς και την ευδιάθετη ή χαρούμενη συμπεριφορά του προσωπικού προς τους πελάτες, τη γνώση και την εφαρμογή των καλών τρόπων του σερβιρίσματος, την ταχύτητα της εξυπηρέτησης και την επιτυχή επίλυση τυχόν προβλημάτων. Επίσης τα τελευταία χρόνια στα κριτήρια για την καλή εξυπηρέτηση είναι η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων για παραγγελίες, για επικοινωνία, για online υπηρεσίες και πληρωμές, και την παροχή Wi-Fi.

Ευχάριστος χώρος. Σίγουρα η διακόσμηση και η ατμόσφαιρα του χώρου είναι πιο πολύ υποκειμενική υπόθεση, παρά αντικειμενική για όλους τους πελάτες. Όμως το να είναι ο χώρος ευχάριστος για όλους ή για την πλειοψηφία μπορεί να επιτευχθεί και να έχει θετικά αποτελέσματα. Για να γίνει ένας χώρος εστίασης ευχάριστος, χρειάζεται καταρχήν να είναι περιποιημένος και πεντακάθαρος. Επίσης, ο χώρος θα πρέπει να προσελκύει τους πελάτες να μπούν μέσα, αλλά και να μείνουν για αρκετή ώρα χωρίς να ενοχλούνται από κάτι. Η δημιουργία λοιπόν ευχάριστης ατμόσφαιρας είναι το πρωταρχικό βήμα. Η σωστή διάταξη των τραπεζιών, ώστε να προκαλεί άνεση στους πελάτες, ο διαχωρισμός για καπνίζοντες και μη καπνίζοντες, η ωραία μουσική και η μέτρια έντασή της καθώς και ο κατάλληλος φωτισμός και η θερμοκρασία, είναι αυτά που συνθέτουν το πορτραίτο ενός ευχάριστου χώρου. Έπειτα, η διακόσμηση ανάλογα με την εποχή και το ύφος του μαγαζιού, η τοποθέτηση όμορφων και πρωτότυπων αντικειμένων στο χώρο, ακόμα και ο όμορφος σχεδιασμός των καταλόγων μενού, προκαλούν όμορφες αισθήσεις στους πελάτες που θα θέλουν να ξαναβρεθούν σύντομα σε ένα ζεστό, άνετο και ατμοσφαιρικό περιβάλλον. Είναι σίγουρο πως σε έναν ευχάριστο και άνετο χώρο οι πελάτες θα ικανοποιηθούν ακόμα περισσότερο από τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας.