Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Έχετε Super market ή Mini market; Βάλτε τα πράγματα στη θέση τους και αυξήστε τις πωλήσεις σας!

Είστε ιδιοκτήτης mini market ή super market και θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Ανακαλύψτε τα καλά κρυμμένα μυστικά, που βρίσκονται στα ράφια και άλλες τακτικές πώλησης και δείτε άμεσα αποτελέσματα.

 

  1. Φρούτα και λαχανικά στην πρώτη γραμμή!
    Τοποθετώντας τα φρούτα και τα λαχανικά σε μπροστινές θέσεις, ώστε να τα πρωτοσυναντά ο καταναλωτής όταν μπαίνει στο κατάστημα , του προσφέρεται σύμφωνα με τους ειδικούς, το αίσθημα της σιγουριάς, ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος. Έτσι, νιώθει λιγότερες τύψεις αν αργότερα προτιμήσει να προσθέσει στο καλάθι του πιο «ανθυγιεινές» τροφές.
  2. Τα είδη πρώτης ανάγκης βρίσκονται στο «Βάθος Κήπος»!
    Ψωμί, γάλα, ζυμαρικά, χαρτικά τα λεγόμενα είδη πρώτης ανάγκης. Προτιμήστε να τα τοποθετήστε στους πίσω διαδρόμους. Έτσι ωθείτε τους καταναλωτές να διασχίσουν όλο και περισσότερους διαδρόμους, να «χαζέψουν» όλο και περισσότερα προϊόντα και να αυξηθούν οι πιθανότητες να ψωνίσουν και κάτι ακόμα.
  3. Ποιος μπορεί να πει όχι στα παιδιά;
    Έχετε σκεφτεί γιατί τα προϊόντα που απευθύνονται στα παιδιά βρίσκονται σε χαμηλά ράφια; Για να τα φτάνουν χωρίς βοήθεια! Πάντα η οικογενειακή επίσκεψη στο market συμπεριλαμβάνει τη στιγμή που το παιδί έχει ρίξει στο καλάθι τη λιχουδιά που άρπαξε από το ράφι, χωρίς να το καταλάβει η μαμά.
  4. Άρωμα-χρώμα- εικόνα
    Το τρίπτυχο της καλής πώλησης. Σύμφωνα με ψυχολόγους οι ελκυστικές μυρωδιές ωθούν τους καταναλωτές να αγοράσουν περισσότερο. Για παράδειγμα αν μέσα στο κατάστημα υπάρχει φούρνος και μοσχομυρίσει το φρεσκοψημένο ψωμί λίγοι είναι εκείνοι που δεν θα μπουν στον πειρασμό να αγοράσουν.
    Σε περίπτωση που δεν έχετε φούρνο ή δεν μπορείτε να στηριχτείτε στο άρωμα των προϊόντων σας, απλά φροντίστε το άρωμα του καταστήματός σας με ειδικά αρωματικά χώρου, ώστε να δίνεται την αίσθηση της καθαριότητας και της τάξης στους πελάτες σας.

    Δοκιμάστε τα και ανακαλύψτε τη βοηθητική δύναμή τους, για την επιχείρησή σας!