Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Φούρνος: Η απαραίτητη στάση για extra δυνάμεις! Αναδειχθείτε σε πρωινή συνήθεια.

Το καλοκαίρι ο κόσμος συνηθίζει να προμηθεύεται τον καθημερινό του καφέ, τον χυμό ή το κολατσιό από τον φούρνο της γειτονιάς. Προετοιμαστείτε λοιπόν, ώστε αυτό το καλοκαίρι να ενισχύσετε τη ζήτηση για αυτά τα είδη με ορισμένες κινήσεις που μπορεί να αποδειχτούν ιδιαίτερα αποτελεσματικές:

 

1. Καφές: Προκειμένου οι πελάτες να σας προτιμούν σε καθημερινή βάση, είναι σημαντικό ο καφές που προσφέρετε να είναι γευστικός και σωστά προετοιμασμένος, καθώς ο «καφές στο χέρι» είναι κάτι που ο κόσμος αγοράζει προκειμένου να του κρατάει συντροφιά για αρκετή ώρα στις καθημερινές του δραστηριότητες. Αν έρθει σε εσάς για τον καφέ, θα πάρει και ένα σνακ, έναν χυμό, το ψωμί για το σπίτι ή ένα γλυκό. Επενδύστε λοιπόν σε καλά μηχανήματα και καλή πρώτη ύλη για όλα τα είδη καφέ που προσφέρετε. Η ποικιλία παίζει επίσης ρόλο, οπότε, εντάξτε στον κατάλογό σας όλα τα είδη καφέ, όπως εσπρέσο και τις παραλλαγές του, στιγμιαίο, ελληνικό, φίλτρου, αλλά και καφέδες που μπορούν να αρωματιστούν με ειδικά σιρόπια που συχνά ζητούν οι νεαρότεροι πελάτες. Επίσης, αν θέλετε να πρωτοτυπήσετε και να κάνετε κι άλλο τη διαφορά μπορείτε να δώσετε την ευκαιρία επιλογής στο γάλα με εναλλακτικές όπως  γάλα αμυγδάλου, γάλα καρύδας ή κρέμα γάλακτος ή να φτιάξετε φτιάξτε τη δική σας σαντιγί! Kάποια από αυτά μπορεί να έχουν αυξημένο κόστος, αλλά δεδομένου ότι θα το ενσωματώσετε στην τιμή του τελικού προϊόντος, η κίνηση αυτή είναι ένας τρόπος διαφοροποίησής σας από τον ανταγωνισμό και μία απόπειρα εξυπηρέτησης της ζήτησης για πιο υγιεινά και θρεπτικά τρόφιμα που αυξάνεται ολοένα. Τέλος, διαφοροποιήστε τις συσκευασίες για τα κρύα και ζεστά ροφήματα, ώστε να διατηρούνται στη σωστή θερμοκρασία για περισσότερη ώρα.

2. Το κολατσιό από τον τοπικό φούρνο είναι μία εύκολη λύση που είναι διαθέσιμη οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Και εδώ, είναι θεμιτό να προσφέρετε ποικιλία εδεσμάτων για να ανταποκριθείτε στις ποικίλες προτιμήσεις των πελατών σας. Τυρόπιτες, κρουασάν και άλλα σφολιατοειδή είναι αναμενόμενο να υπάρχουν, αλλά καλό είναι να προσφέρετε και μερικές επιπλέον λύσεις, όπως έτοιμα σάντουιτς με φρέσκα υλικά, αραβικές πίτες και γεμιστά τσουρέκια, αλλά και πιο υγιεινές προτάσεις, όπως σαλάτες, συσκευασίες με κομμένα φρούτα και γιαούρτι με διάφορα συνοδευτικά. Κάντε μία έρευνα για τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στην αγορά και θα ανακαλύψετε ότι υπάρχουν συσκευασίες για οτιδήποτε σκεφτείτε να προσφέρετε. Στα ζεστά εδέσματα, επιλέξτε συσκευασίες που να διατηρούν τη θερμότητα και σε αυτά που έχουν σάλτσα ή σιρόπι, προτιμήστε συσκευασίες που κλείνουν καλά για να μην λερώνουν.

3. Ανεξάρτητα με όλα τα παραπάνω, αυτό που θα κάνει τους πελάτες σας να φεύγουν ευχαριστημένοι είναι η εξυπηρέτηση με χαμόγελο. Μία καλημέρα με χαμόγελο ή μία ευγενική φιλοφρόνηση στον πελάτη, ομορφαίνει την εμπειρία του στο κατάστημά σας και αναβαθμίζει το επίπεδο της εξυπηρέτησής σας.

4. Κάτι που ενθουσιάζει τον περισσότερο κόσμο είναι ένα μικρό δωράκι. Μην διστάσετε να κεράσετε τους πελάτες σας για παράδειγμα ένα νεράκι, ένα μπισκότο για να τους γλυκάνετε ή ένα παγωτίνι για να τους δροσίσετε τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Τέτοιες κινήσεις χαροποιούν και δεσμεύουν τους πελάτες σας, ενώ είναι πολύ πιθανό να το μοιραστούν άμεσα με φίλους και γνωστούς τους.

Το σίγουρο είναι ότι θα φύγουν από το κατάστημά σας με τις καλύτερες εντυπώσεις!