Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Κάβα-Οινοπωλείο: Πόσο καλά αξιοποιείται τον τίτλο σας;

Είστε ιδιοκτήτης οινοπωλείου; Τότε σίγουρα εκτός από καλό κρασί γνωρίζετε και τη διαφορά του οινοπωλείου από μια κάβα ποτών. Είναι πολύ σημαντικό ένα κατάστημα να έχει τον δικό του εξειδικευμένο χαρακτήρα και όσο πιο συγκεκριμένο αντικείμενο πώλησης γίνεται. 

 

Ένα οινοπωλείο λοιπόν, είναι ο χώρος όπου οι πελάτες θα βρουν ευρεία γκάμα κρασιών από διάφορες ποικιλίες που δεν συναντούν συχνά. Παρακάτω σας δίνουμε μερικά tips για να διατηρήσετε την διαφορετικότητά σας και να προσελκύσετε ακόμα περισσότερους πελάτες.

  1. Δώστε βάση στις ποικιλίες των κρασιών σας, όσο περισσότερες τόσο το καλύτερο, για να καλύπτετε και τα γούστα των πιο απαιτητικών. Μια καλή πρόταση για να το επιτύχετε αυτό είναι να «φιλοξενείτε» τα κρασιά μικρών παραγωγών της Ελλάδας, στο οινοπωλείο σας. Το όφελος είναι διπλό και εσείς αναδεικνύεται τη γκάμα σας και οι μικροί παραγωγοί λαμβάνουν τη βοήθεια που χρειάζονται.   

  2. Βοηθήστε τους πελάτες σας να βρουν αυτό που θέλουν.
    Πώς θα γίνει αυτό; Ο καλύτερος τρόπος είναι με τη βοήθεια του «διαβασμένου» προσωπικού σας. Δηλαδή να είναι καλά πληροφορημένο, για τις ποικιλίες κρασιών που έχετε και να μπορεί να προτείνει στους πελάτες ποια είναι η κατάλληλη επιλογή για κάθε περίσταση. Ένας ακόμη χρήσιμος τρόπος καθοδήγησης των πελατών σας, είναι να τοποθετήσετε στα ράφια των κρασιών ταμπελάκια με ενδείξεις πχ Κατάλληλο κρασί για κάλεσμα, συνοδεύει τέλεια το κρέας, δώρο για ειδική περίσταση κ.α.

  3. Βέβαια μπορεί ο πρωταγωνιστής να είναι το κρασί, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι  αποκλείονται και τα υπόλοιπα ποτά. Φροντίστε να έχετε ιδιαίτερες ποικιλίες από λικέρ, κονιάκ και φυσικά και άλλα δημοφιλή ποτά. Πολύ σημαντικό είναι και το κομμάτι της καλής συντήρησης και αποθήκευσης. Φροντίστε να είναι καθαρά τα μπουκάλια σας και να διατηρούνται στη σωστή θερμοκρασία και ατμόσφαιρα, ώστε να παραμένει αναλλοίωτη η γεύση τους.

  4. Προετοιμαστείτε για τις περιστάσεις που σας φέρνουν πρώτους στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού. Και φυσικά εννοούμε τις ξακουστές ονομαστικές εορτές αλλά και τις βασικές εποχιακές Χριστούγεννα, Πάσχα κτλ Εκτός από τους πελάτες, που θα έρθουν στοχευμένα να αγοράσουν κάτι αγαπημένο, καλό θα είναι να μεριμνήσετε και για τους περισσότερο αναποφάσιστους. Φτιάξτε έτοιμα καλάθια δώρων  με κρασιά και άλλα μικρά δώρα πχ αξεσουάρ οίνου, ξηρούς καρπούς, περίτεχνα ποτήρια. Δώστε βάση τόσο στο δώρο όσο και στη συσκευασία, σίγουρα κάποιος θα μείνει εντυπωσιασμένος από ένα ρούμι που συνοδεύεται από ξηρούς καρπούς και εκλεκτές σοκολάτες, αλλά θα εντυπωσιαστεί αν δει μια υπέροχη συσκευασία (π.χ καλάθι ή κουτί) να το περιβάλλει.