Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Καφέ-Μπαρ: After-summer Party & ο τζίρος αυξάνεται!

Τα καφέ-μπαρ βρίσκονται στην καθημερινότητα των πελατών τους, περισσότερο από άλλους χώρους εστίασης! Ανοιχτά από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ, σερβίρουν πρώτοι τον πρωινό καφέ, ενώ όσο η μέρα προχωράει, χαρίζουν άρωμα και γεύση στα μικρά break του προγράμματος! Η μεγάλη επιστροφή του Σεπτεμβρίου στην πόλη είναι λοιπόν η καλύτερη στιγμή για τέτοια καταστήματα. Τώρα οι πελάτες σας έχουν γυρίσει ανανεωμένοι και ξεκούραστοι, όμως εξίσου απρόθυμοι για δουλειά, σχολείο, υποχρεώσεις, κλπ.

 

Εσείς λοιπόν θα αναλάβετε να ενισχύσετε την προσαρμογή τους στο καθημερινό πρόγραμμα με χαμόγελο και θετική ενέργεια! Δείτε μερικές προτάσεις για να  ικανοποιήσετε αυτές τις μέρες το κοινό σας και κατ’ επέκταση να αυξήσετε τον τζίρο σας:

Προσφέρετε πρωινά κεράσματα. Ο πρωινός καφές είναι καθιερωμένος το πρωί πριν τη δουλειά ή το σχολείο, όμως όταν συνοδεύεται από ένα σνακ είναι σίγουρα πιο απολαυστικός! Για να αποτελέσει η επιχείρησή σας πόλο έλξης, δημιουργήστε πακέτα προσφορών που θα περιλαμβάνουν ρόφημα, μαζί με μια σφολιάτα ή ένα γλυκάκι και ένα μπουκαλάκι νερό, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση του πελάτη. Έτσι θα κάνετε πιστούς πελάτες σας όλους όσους αναζητούν φανατικά πολύ οικονομικές λύσεις!

Παρουσιάστε καινούργια ροφήματα και σνακς. Ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας της ανανέωσης οπότε είναι καιρός να φυσήξει φρέσκος αέρας και στα είδη που θα σερβίρετε τη νέα σεζόν. Μπορείτε λοιπόν να προτείνετε φέτος 1-2 καινούργιους τύπους καφέ και ζεστά ροφήματα με νέα αρώματα. Αν δεν σερβίρετε ήδη γλυκά, εμπλουτίστε τη βιτρίνα σας με λαχταριστά, αλλά ταυτόχρονα χαμηλής θερμιδικής αξίας γλυκά εδέσματα. Όσο για τις βραδινές ώρες, προσθέστε στο μενού ανανεωμένα κοκτέιλς, με συνταγές βασισμένες στα φρέσκα φρούτα του Σεπτεμβρίου.  

Happy hours. Πρόκειται για τις πολύ δημοφιλείς “εκπτωτικές ζώνες” που καθιερώνονται κατά τη διάρκεια της ημέρας από καταστήματα τύπου καφέ-σνακ-μπαρ. Οι θαμώνες τις τιμούν δεόντως, αφού κανείς δεν λέει όχι στις προσφορές. Για τον καταστηματάρχη είναι μια καλή ευκαιρία για να προσελκύσει έτσι νέους πελάτες, οι οποίοι μάλιστα έχουν μεγάλη πιθανότητα να μετατραπούν σε τακτικούς θαμώνες. Πώς θα το οργανώσετε λοιπόν; Επιλέξτε ένα δίωρο λίγο μετά  τις ώρες αιχμής:  την ώρα του δεκατιανού, αργά το απόγευμα ή μετά τα μεσάνυχτα. Τότε θα δίνετε τα προϊόντα σας σε χαμηλότερες τιμές από ότι τις υπόλοιπες ώρες. Προσφέρετε τους καφέδες και τα ποτά σε happy τιμές και για να κάνετε τη διαφορά συνοδεύστε τα και με μικρά νόστιμα σνακς που θα ευχαριστήσουν τους πελάτες ακόμα περισσότερο.

Διοργανώστε θεματικές βραδιές. Τα events στους χώρους εστίασης είναι πάντα πολύ ελκυστικά και ευχάριστα! Βρείτε λοιπόν ένα επίκαιρο θέμα, πχ. “Βack to school” και διοργανώστε ένα θεματικό party στο κατάστημά σας, προσκαλώντας τους φίλους του να συμμετέχουν ενεργά! Ίσως ο καλύτερος τρόπος για να καθιερωθείτε στη γειτονιά σας ως στέκι, αλλά και για να διασκεδάσετε και εσείς οι ίδιοι μαζί με το προσωπικό σας!