Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Μύρισε καλοκαιράκι! 5 tips για ευχαριστημένους πελάτες.

Ο Μάιος είναι ο μήνας που στρώνει το χαλί για το καλοκαίρι! Όσο ο καιρός είναι καλός, η διάθεση ανεβαίνει και ο κόσμος βγαίνει όλο και περισσότερο για βόλτες! Τα μαγαζιά που βρίσκονται κοντά στην θάλασσα, από το Μάιο και μετά αρχίζουν να γεμίζουν, αφού υποδέχονται όλο και πιο συχνά εκείνους που θέλουν να απολαύσουν το μεζεδάκι ή το καφεδάκι τους κάτω από τον ήλιο, αγναντεύοντας το μπλε της θάλασσας. Ναι, το καλοκαιράκι έρχεται, όμως εσείς τι μπορείτε να κάνετε για να κρατήσετε τους πελάτες σας ευχαριστημένους; Ακολουθήστε τα παρακάτω 5 tips και αφήστε το καλοκαιράκι να μπει στον χώρο σας!

 

Μενού και φαντασία: Είτε έχετε εστιατόριο, ταβέρνα, καφετέρια ή οποιονδήποτε άλλο χώρο εστίασης, η φαντασία είναι ο οδηγός σας. Πρωτότυπα πιάτα και συνταγές, διαφορετικές γεύσεις, εντυπωσιακά ροφήματα και ποικιλία είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν τον κατάλογό σας. Εμπνευστείτε από την καλοκαιρινή αύρα και δημιουργήστε μοναδικές προτάσεις που θα ικανοποιήσουν όλους τους πελάτες σας!

Εξυπηρέτηση και ευγένεια: Η καλοκαιρία βοηθά τα μαγαζιά που είναι δίπλα στη θάλασσα να γεμίσουν εύκολα. Γι’ αυτό η επιχείρησή σας πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένη για να παρέχει σωστή και ταχύτατη εξυπηρέτηση που θα αποτρέψει τυχόν παράπονα και θα τονώσει τη φήμη σας! Επιπλέον, ένα χαμόγελο και η ευγένεια του προσωπικού θα βοηθήσουν σίγουρα για να μετατρέψετε τους πελάτες σας σε τακτικούς επισκέπτες,  

Άνεση στον ήλιο: Πάνω απ’ όλα θα πρέπει να έχετε υπ’ όψη σας την άνεση των πελατών σας. Εφόσον γεμίσουν τα τραπέζια σας μην προσπαθήσετε να στριμώξετε κι άλλα καθίσματα γιατί έτσι θα δημιουργήσετε συνωστισμό και οι πελάτες σας δε θα ευχαριστηθούν την έξοδό τους. Μην κάνετε εκπτώσεις στην άνεση και στην ευχαρίστηση των πελατών σας. Η εικόνα ενός γεμάτου μαγαζιού που παρέχει άνεση και προσφέρει ωραία προϊόντα είναι πάντοτε η καλύτερη διαφήμιση!

Κάπνισμα ή όχι; Το ερώτημα που απασχολεί πολλούς επιχειρηματίες και θαμώνες. Η λύση είναι στον διαχωρισμό των καθισμάτων. Ακόμα και σε ανοιχτούς χώρους ο καπνός μπορεί να ενοχλεί κάποιους πελάτες οπότε είναι πιο ασφαλές να χωρίσετε τα τραπεζοκαθίσματα και να σεβαστείτε όλες τις επιθυμίες!

Κέρασμα και τιμές! Οι λογικές τιμές είναι ένα βασικό σημείο για να χτιστεί μια καλή σχέση ανάμεσα σε εσάς και τους πελάτες σας. Το κέρασμα όμως είναι ακόμα ένας τρόπος για να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας! Προσφέρετε μαζί με τον καφέ νόστιμα βουτήματα, ή ένα ωραίο επιδόρπιο μετά το φαγητό ή ένα επιπλέον καραφάκι τσίπουρο για τους μεζέδες! Το κέρασμα μπορεί να είναι μικρό σε ποσότητα αλλά σίγουρα θα αυξήσει την ικανοποίηση του πελάτη και θα αναδείξει τη γενναιοδωρία της επιχείρησής σας!