Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Ο δεκάλογος του πρωτάρη στην εστίαση!

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιθυμούν να ανοίξουν τη δική τους επιχείρηση εστίασης, αλλά διστάζουν να το κάνουν. Το εγχείρημα αυτό φυσικά δεν είναι εύκολο, αλλά αν ακολουθήσετε τα κατάλληλα βήματα θα έχετε τα βασικά εφόδια για να πετύχει!

 

Το Δειπνοσοφιστήριον catering σας δίνει όλες τις απαραίτητες συμβουλές για ένα νέο ξεκίνημα. Ας δούμε παρακάτω το δεκάλογο της επιτυχίας!

  1. Ονοματοδοσία & Λογοτύπηση: Το πρώτο βήμα είναι να βρείτε ένα όνομα πρωτότυπο που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του κόσμου για να γνωρίσει το μαγαζί σας και θα ταιριάζει με το στυλ της επιχείρισής σας. Επίσης, σπουδαίο ρόλο παίζει και η λογοτύπηση του ονόματος, διότι αυτό θα είναι και το σήμα σας, ώστε να μπορείτε να «παίξετε» έξυπνα στα προωθητικά σας υλικά.
  2. Χώρος & Τοποθεσία: Επόμενη δράση είναι να επιλέξετε τον κατάλληλο χώρο και την τοποθεσία ανάλογα με το ύφος του μαγαζιού σας. Το στυλ του μαγαζιού και η περιοχή στην οποία βρίσκεται πρέπει να συμβαδίζουν, ώστε να μην μοιάζει "παράτερο" αλλά και να απευθύνεστε και στους κατοίκους της περιοχής.
  3. Διακόσμηση: θα πρέπει να είναι ανάλογη του στυλ που θέλετε να δώσετε στο μαγαζί σας και να ταιριάζει με το μενού που θα προσφέρετε. Συνολικά η αρχιτεκτονική του χώρου και η διακόσμησή του θα πρέπει να είναι προσεγμένη, ιδιαίτερη και ταιριαστή με αυτό που θέλετε να πρεσβεύετε.
  4. Κατάλογος: Ο κατάλογος για μια επιχείρηση εστίασης είναι σπουδαίο εργαλείο και παίζει σημαντικό ρόλο στη γνώμη που θα σχηματίσει ο πελάτης σας. Το ύφος, οι γραμματοσειρές, η ευκολία αναζήτησης, ακόμα και το χρώμα, το βάρος, το σχήμα και η υφή του χαρτιού-υλικού είναι στα υπό εξέταση στοιχεία. Χρειάζεται να έχουν το ίδιο ύφος με την διακόσμηση, τα χρώματα και το λογότυπο σας. Κομψοί και πρακτικοί είναι το μεγάλο μυστικό.
  5. Το ανθρώπινο δυναμικό: Πολύ σημαντικό κομμάτι είναι το προσωπικό το οποίο θα επιλέξετε, διότι έχει την άμεση επικοινωνία με τους πελάτες σας. Η σωστή εκπαίδευση τους είναι το Α και το Ω, ώστε οι πελάτες σας να μείνουν απόλυτα ευχαριστημένοι. Είναι απαραίτητο να γνωρίζουν όλες τις πληροφορίες που αφορούν την κουζίνα και το μενού και να δίνουν γρήγορα λύσεις στις απορίες των πελατών ή προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Η ευγένεια, η προνοητικότητα και η ευελιξία θα πρέπει να είναι σίγουρα στα βασικά προσόντα του προσωπικού σας!
  6. Το προσφερόμενο προϊόν: Το πιο σημαντικό όμως είναι τα πιάτα και οι γεύσεις της κουζίνας σας. Τα φαγητά πρέπει να είναι ιδιαίτερα τόσο σε γεύση όσο και σε εμφάνιση, χωρίς όμως υπερβολές. Προσπαθήστε να βρείτε κάτι πρωτότυπο, το οποίο θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από τα άλλα μαγαζιά, για παράδειγμα μια συνταγή, ένα πιάτο που θα γίνει σήμα κατατεθέν σας. Για να το καταφέρετε αυτό θα πρέπει να επιλέξετε τον κατάλληλο chef και τους μάγειρες, οι οποίοι θα ειδικεύονται στην κουζίνα που θέλετε εσείς να προσφέρετε.
  7. Εναλλαγές στο μενού: Το μενού καλό θα είναι να ανανεώνεται συχνά (κυρίως ανά σεζόν), να το εξελίσσετε και να χρησιμοποιείτε φρέσκα εποχιακά προϊόντα.
  8. Οι τιμές: Οι τιμές θα πρέπει απαραιτήτως να συμβαδίζουν με την ποιότητα και ποσότητα του φαγητού. Ούτε πιο υψηλές, αλλά ούτε και πιο χαμηλές, διότι έτσι «υποβιβάζεται» η ποιότητα που προσφέρετε.
  9. Προνοητικότητα & μοντέρνες ιδέες: Η διασκέδαση είναι σίγουρα ένας παράγοντας επιτυχίας! Προνοήστε και διοργανώστε συχνά θεματικά events, που θα αναδεικνύουν το χαρακτήρα του εστιατορίου σας και θα σας βοηθούν να προσεγγίζετε περισσότερο κόσμο.
  10. Επικοινωνία: η σωστή και έγκαιρη επικοινωνία είναι κρίσιμη για την επιτυχία μιας επιχείρησης, επομένως φροντίστε να δημιουργήσετε τη δική σας ηλεκτρονική ταυτότητα, ώστε να μπορούν οι πελάτες σας να ενημερώνονται για όλα τα νέα σας. Τα ψηφιακά μέσα είναι ο πλεόν εύκολος και γρήγορος τρόπος να αποκτήσετε το δικό σας πιστό πελατολόγιο και να του επικοινωνείτε τις προσφορές και τις εκδηλώσεις του εστιατορίου σας.

Καλή αρχή!

Από το Δειπνοσοφιστήριον Catering 
& τον Chef Jean Louis Capsalas

1-(1).jpg