Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Οι millennials δείχνουν τις τάσεις στα ξενοδοχεία!

Millennials, η γενιά ατόμων ηλικίας 20-30 ετών που στην παρούσα φάση κινεί τα νήματα του καταναλωτικού παιχνιδιού και καθορίζει τις τάσεις και στο μάρκετινγκ. Αν έχετε ξενοδοχείο τότε οι προτιμήσεις αυτής της ομάδας αφορούν και εσάς! Ας δούμε παρακάτω πως διαμορφώνονται οι τάσεις. 

 

1. Αγαπούν την τεχνολογία και τη χρησιμοποιούν σταθερά. 
Οι millennials είναι απόλυτα εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, έχουν καλή οικονομική κατάσταση, αγαπούν τα ταξίδια και τις νέες εμπειρίες. Τους αρέσει το καινούργιο, το πρωτοπόρο και ξεφεύγουν από τις παγιωμένες επικοινωνιακές τακτικές των προκατόχων τους. Η digital επικοινωνία είναι αυτή που αγαπούν και χρησιμοποιούν κατά κόρον. Άρα το ερώτημα πόσο tech friendly είναι το ξενοδοχείο σας, πρέπει να απαντηθεί με τον καλύτερο τρόπο από εσάς λαμβάνοντας τα καλύτερα μέτρα για να το επιτύχετε. Πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι αγαπούν να ερευνούν και να εντοπίζουν τον επόμενο προορισμό τους από το διαδίκτυο και προσεγγίζουν την πληροφορία κυρίως μέσω του smartphone τους. Το κύριο βήμα λοιπόν είναι να φροντίσετε η σελίδα σας στο διαδίκτυο να είναι εύκολα προσβάσιμη από κινητές συσκευές, όπως tablet και κινητά. Η εισαγωγή του ξενοδοχείου σας σε πλατφόρμες κρατήσεων (πχ Booking, TripAdvisor κτλ) είναι επίσης απαραίτητη, για να μπορέσουν να σας προσεγγίσουν.

2. Θέλουν να νιώθουν ότι έκαναν σωστό deal & έχουν γνώμη επ’ αυτού.
Οι millennials, αναζητούν πακέτα προσφορών και επιζητούν ειλικρίνεια, δηλαδή να βρίσκουν αυτό που είδαν και όχι κάτι παρεμφερές. Δημιουργήστε πακέτα προσφορών που θα καλύψουν περισσότερες ανάγκες από αυτή καθαυτή της διαμονής, το δέλεαρ που θα τους τραβήξει την προσοχή με έξυπνο τρόπο τους έχει κερδίσει από το πρώτο κλικ! Επίσης, έχετε υπόψη σας ότι έχουν γνώμη και την εκφράζουν. Κάνουν σχόλια στις δημόσιες πλατφόρμες για τις υπηρεσίες που τους προσφέρθηκαν και αυτό είναι μια διπλή ευκαιρία «κέρδους» για εσάς. Ακούστε τα θετικά και εξελίξτε τα, ακούστε τα αρνητικά και λάβετε αποφάσεις για την επίλυσή τους. 

3. Αναζητούν εμπειρίες και όχι απλά ένα ταξίδι και μια απλή διαμονή!
Το να μπορέσετε να τους προσφέρετε μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία είναι ένα απόλυτο ατού. Δώστε σημασία σε όλο το προσφερόμενο προϊόν σας, όχι μόνο στο δωμάτιο. Και πάλι το διαδίκτυο είναι ο κατάλληλος δίαυλος επικοινωνίας σας. Δημιουργήστε καλαίσθητα και σύντομα video όπου θα δείχνουν πέρα από τις προσφερόμενες ανέσεις σας και τις ομορφιές του τόπου όπου βρίσκεστε. Δώστε τους εναλλακτικές προτάσεις για να εξερευνήσουν τον τόπο σας, συνδυάζοντας στοιχεία όπως τις φυσικές ομορφιές, τα παραδοσιακά εδέσματα, την ιστορία του τόπου, τις δραστηριότητες που μπορούν να ακολουθήσουν όσο θα βρίσκονται εκεί. Μια τέτοια κίνηση είναι σίγουρα στα ατού της επικοινωνίας σας.

Τώρα που έχετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε, δε μένει παρά να τις προσαρμόσετε και να τις εφαρμόσετε στη δική σας επιχείρηση για να δείτε τα αποτελέσματα στις κρατήσεις σας!

Καλή χειμερινή σεζόν!