Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Pizza Tips! Έξυπνα tips για να κάνετε την πιτσαρία σας αγαπημένο στέκι!

Έχετε πιτσαρία και θέλετε να γίνει αγαπημένο στέκι; 
Ακολουθήστε τα παρακάτω έξυπνα tips και μπείτε στον δρόμο της επιτυχίας! 

 

Φροντίστε τη διακόσμηση και γενικά το design. Από το τραπέζι έως το μενού και από την τουαλέτα έως τα διακοσμητικά στους τοίχους, το κατάστημά σας οφείλει να δηλώνει τον μοναδικό του χαρακτήρα. Έχοντας επιλέξει μια γραμμή σε όλο το σχεδιασμό της επιχείρησης, χτίζετε το όνομά της και την προσωπικότητά της, που είναι και τα δύο πολύ σημαντικά για να γίνει η πιτσαρία σας αγαπημένο στέκι. Όμορφα σερβίτσια που ταιριάζουν στην ατμόσφαιρα του μαγαζιού, ωραία μουσική και έξυπνες ιδέες design μπορούν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και να νιώσουν πολύ άνετα και ευχάριστα στο χώρο σας. Ήδη τους έχετε κερδίσει με το περιβάλλον αισθητικής που τους παρέχετε. Για να συνεχίσετε να τους κερδίζετε επενδύστε στη διάθεση του προσωπικού σας. Χαμογελαστοί εργαζόμενοι έτοιμοι να επικοινωνήσουν και να βοηθήσουν τον καθένα, είναι επίσης πολύ σημαντικός παράγοντας για να γίνει στέκι ένας χώρος.

Έπειτα αφιερώστε χρόνο και προσοχή στο μενού σας. Ανανεώστε τις γεύσεις σας, μεγαλώνοντας την ποικιλία του μενού και  προτιμήστε γεύσεις που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα. Συνδυασμοί φρούτων, γεύσεις από άλλες κουλτούρες, παραδοσιακές συνταγές και υγιεινές ή vegeterian επιλογές ανοίγουν τον ορίζοντα των επιλογών του κάθε πελάτη και αρχίζει να νιώθει ότι όντως βρίσκεται στο στέκι της πίτσας. Ο στόχος σας πρέπει να είναι ξεκάθαρος. Ο χώρος σας είναι πιτσαρία οπότε μην προσπαθείτε να εντάξετε και άλλα φαγητά που δε σχετίζονται με την πίτσα με το σκεπτικό να αυξήσετε την πελατεία σας. Είναι προτιμότερο να αυξήσετε την ποιότητα της πίτσας και των γεύσεων και οι λάτρεις του είδους θα γίνουν μόνιμοι πελάτες. Εφαρμόστε δηλαδή τον κανόνα του «λίγα και καλά»!

Στους πελάτες της επιχείρησης δείξτε την εκτίμησή σας με διάφορα προνόμια. Κάντε εκπτώσεις ή προσφέρετε κουπόνια για δωρεάν συνοδευτικά. Ειδικά στους πελάτες delivery που σας προτιμούν συχνά κάντε μια καλή προσφορά προϊόντος και σίγουρα θα το εκτιμήσουν πολύ.

Επίσης δοκιμάστε την τακτική Free Trials σε πελάτες του καταστήματος. Για παράδειγμα προσφέρετέ τους να δοκιμάσουν μια νέα pizza που προσθέσατε στον κατάλογο! Και εκείνοι θα εντυπωσιαστούν από την κίνηση σας και εσείς θα δείτε την άμεση ανταπόκριση του κοινού. Επικοινωνήστε τα Free Trials μέσω social media ως μέρος μιας προσφοράς, μιας καμπάνιας ή μιας ειδικής ημέρας και προσελκύστε έτσι περισσότερο κόσμο.

Τέλος, ένα στέκι έχει αποκτήσει καλές σχέσεις με τους θαμώνες του. Γι’ αυτό μέσω ερωτηματολογίου (ηλεκτρονικού ή μη) μάθετε την ημέρα γενεθλίων ή της ονομαστικής εορτής των πελατών σας, και στείλτε τους σχετικό μήνυμα με ευχές αλλά και special προσφορές. Γιατί να μη γιορτάσουν οι πελάτες σας τα γενέθλιά τους στο αγαπημένο στους στέκι ειδικά όταν θα μπορούν να απολαύσουν νόστιμο ποιοτικό φαγητό με μοναδικά προνόμια;