Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Πρατήριο Καυσίμων: Οι ανοιξιάτικες βόλτες στην εξοχή ξεκίνησαν! Είστε έτοιμοι για τους πελάτες σας;

Οι περισσότεροι περιμένουν πως και πως την καλοκαιρία για να ξεχυθούν στους δρόμους  και να ξεκινήσουν τις βόλτες στην εξοχή. Ένας περίπατος είναι ότι πρέπει, αλλά μια πιο μακρινή βόλτα με το αυτοκίνητο κοντά στη θάλασσα ή στο βουνό είναι σίγουρα μια καλή ευκαιρία για extra χαλάρωση. Άρα η στάση από το βενζινάδικο σας είναι αναμενόμενη. 
Πώς μπορείτε να αφήσετε την καλύτερη εντύπωση στους πελάτες σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας;

 

Ως γνωστόν, η τιμή των καυσίμων και η ποιότητα είναι τα βασικότερα κριτήρια που επιτρέπουν στον πελάτη να σταματήσει στο πρατήριό σας, πέρα από αυτό όμως έχετε την ευκαιρία μέσα από τις υπόλοιπες υπηρεσίες και προσφορές σας να τους κάνετε να σταματήσουν όχι μόνο για ανεφοδιασμό καυσίμων.

Εφοδιάστε το κατάστημά σας με χρήσιμα είδη, όπως:

  • Είδη και Αξεσουάρ Καπνιστού
  • Καφέ και ροφήματα ψυγείου (νερό, αναψυκτικά, χυμοί, ισοτονικά ποτά, μπύρες)
  • Τσιγάρα και Αξεσουάρ Καπνιστού
  • Τσίχλες και καραμέλες
  • Σάντουιτς, σνακ, μπισκότα, κρουασάν
  • Χαρτικά και είδη προσωπικής υγιεινήςΧάρτες - Οδηγοί
  • Αξεσουάρ Αυτοκινήτου (πλατοκαθίσματα, δάπεδα, υαλοκαθαριστήρες, ποτηροθήκες κλπ.)
  • Είδη Αυτοκινήτου (προϊόντα φροντίδας & καθαρισμού και αρωματικά)
  • Είδη Πρώτης Ανάγκης
  • Καυσόξυλα- Κηροζίνες
  • Κάρτες κινητής τηλεφωνίας και internet
  • Ανανέωση epass της Αττική Οδού

Μην ξεχνάτε πως η ταχύτατη εξυπηρέτηση συγκαταλέγεται σίγουρα στα προσόντα της επιχείρησής σας. Επίσης, μπορείτε να προσφέρετε χρήσιμα δωράκια ξαφνιάζοντας ευχάριστα τους πελάτες σας, όπως δροσερούς χυμούς ή ένα μπουκαλάκι νερό ή ένα γρήγορο φρεσκάρισμα του οχήματός τους.

Καθιερώστε μια “Προσφορά του Μήνα” και επιβραβεύστε τις αγορές τους με δώρα ή πόντους που μπορεί να συλλέγονται στην κάρτα μέλους τους.

Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα θα μπορέσετε να καλύψετε τις ανάγκες των πελατών σας και να τους αφήσετε θετικές εντυπώσεις, ώστε να σας ξαναπροτιμήσουν.