Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Tο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας πλησιάζει! Tips επιτυχίας για το ξενοδοχείο σας!

Το πιο δυνατό σαββατοκύριακο των Αποκριών και η Καθαρά Δευτέρα σχεδόν εφτασαν! Προετοιμαστείτε εγκαίρως για το τριήμερο, καθώς είναι μια καλή ευκαιρία να αυξήσετε τις κρατήσεις και να μεγιστοποιήσετε το κέρδος σας. Δείτε τα tips που ετοιμάσαμε για εσάς και την επιχείρησή σας!

 

«Του φρονίμου το παιδί»
Προνοήστε αρκετό καιρό πριν και λάβετε τις αποφάσεις για τις απαραίτητες κινήσεις του ξενοδοχείου σας για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας. Πακέτα προσφορών, συμφέρουσες προτάσεις σε τακτικούς πελάτες, δωρεάν ή extra ημέρες διαμονής μέσα από online διαγωνισμούς. Οργανώστε το πλάνο δράσης σας και επικοινωνήστε το. Τα social media, πρωταγωνιστούν, μιας και είναι ο πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας σε μαζικό κοινό στις μέρες μας.

Συνέπεια & κάτι παραπάνω!
Ένα από τα συνηθισμένα λάθη των ξενοδοχείων είναι το να προωθούν υπηρεσίες και παροχές που τελικά δεν μπορούν να προσφέρουν ακριβώς όπως αναφέρεται στην. Κάτι τέτοιο μόνο αρνητικές εντυπώσεις μπορεί να προκαλέσει. Επομένως, δείξτε συνέπεια σε όσα υπόσχεστε στους υποψήφιους πελάτες σας και φυσικά αν μπορέσετε να τους εκπλήξετε  με extra παροχές λόγω της ημέρας, θα ήταν ιδιαίτερα βοηθητικό για να προκαλέσετε τις θετικές εντυπώσεις τους.

Βοηθήστε τους να νιώσουν πρωταγωνιστές!
Μια καλή τακτική για να κάνετε τους πελάτες σας να νιώσουν μοναδικοί και πρωταγωνιστές της φροντίδας και των παροχών σας, είναι να τους ζητήσετε να συμπληρώσουν ένα μικρό ερωτηματολόγιο μετά την ολοκλήρωση της κράτησής τους. Αυτό θα σας βοηθήσει να τους κατευθυνθείτε ανάλογα με τα γούστα και τις προτιμήσεις τους και να τους προτείνετε επιλογές που τους ταιριάζουν, ώστε να τους γλιτώσετε από τον κόπο να τα αναζητήσουν μόνοι τους. Το αν πχ. πρόκειται για ζευγάρι, για οικογένεια ή για παρέα φίλων είναι ένα σημαντικός παράγοντας που θα επηρεάσει τις επιλογές και τις προτιμήσεις τους

 

Καλή Σαρακοστή και καλές κρατήσεις!