Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
  1. Είμαι ήδη πελάτης του Metro Cash&Carry πως μπορώ να κάνω την εγγραφή μου στο eshop Cash&Carry;

Εφόσον είστε ήδη πελάτης Metro Cash&Carry, δηλώνετε τον κωδικό πελάτη σας στo eshop Cash&Carry και στη συνέχεια θα πρέπει να καταχωρήσετε το ονοματεπώνυμό σας, την επιχείρηση και την επαγγελματική σας ιδιότητα. Σε συνέχεια αυτών, θα γίνει online ταυτοποίηση σας με κινητό που θα δηλώσετε και στο τέλος θα δηλώσετε τον επιθυμητό Κωδικό Εισόδου σας (username/email) και τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας σας (password).

 

  1. Δεν είμαι πελάτης του Metro Cash&Carry ποια διαδικασία θα πρέπει να ακολουθήσω για να εγγραφώ;

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτούνται συγκεκριμένα έγγραφα ταυτοποίησης. Μετά την εγγραφή σας στο eshop, θα επικοινωνήσει μαζί σας το κατάστημα που σας εξυπηρετεί για τη διευθέτηση της αποστολής αυτών.

 

  1. Πως μπορεί να γίνει επαναφορά του Προσωπικού μου Κωδικού Ασφαλείας (password) αν δεν τον θυμάμαι;

Για την επαναφορά του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας σας, θα πρέπει στη σελίδα σύνδεσης στο λογαριασμό σας, εκεί όπου καταχωρείτε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας, να επιλέξετε το πλήκτρο «Δεν θυμάμαι τον κωδικό μου». Στη συνέχεια σας ζητείται το e-mail με το οποίο πραγματοποιήσατε εγγραφή, έτσι ώστε να σας αποσταλεί σε αυτό ένα email επαλήθευσης.  To email που θα λάβετε θα σας οδηγήσει σε μια σελίδα, στην οποία θα πρέπει να εισάγετε το νέο Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας σε δυο πεδία, καθώς η δεύτερη εισαγωγή αποτελεί επιβεβαίωση της πρώτης εισαγωγής.

 

  1. Πως μπορεί να αλλαχτεί ο Προσωπικός Κωδικός Ασφαλείας μου (password);

Για την αλλαγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας σας, θα πρέπει εφόσον είστε συνδεδεμένος στο B2B, να μεταβείτε στην ενότητα «My Account», να επιλέξετε «Ασφάλεια Λογαριασμού» και στη συνέχεια βρείτε το σημείο με τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας, δίπλα από το λεκτικό «Password» και να κάνετε κλικ στο «Αλλαγή». Εκεί θα πρέπει να εισάγετε το νέο Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας σε δυο πεδία, καθώς η δεύτερη εισαγωγή αποτελεί επιβεβαίωση της πρώτης εισαγωγής.

 

  1. Πως μπορεί να αλλαχτεί ο Προσωπικός Κωδικός Εισόδου μου (username/email);

Για την αλλαγή του Προσωπικού Κωδικού Εισόδου σας, θα πρέπει εφόσον είστε συνδεδεμένος στο B2B, να μεταβείτε στην ενότητα «My Account», να επιλέξετε «Ασφάλεια Λογαριασμού» και στη συνέχεια βρείτε το σημείο με τον Προσωπικό Κωδικό Εισόδου σας, δίπλα από το λεκτικό «Email» και να κάνετε κλικ στο «Αλλαγή». Εκεί θα πρέπει να εισάγετε το νέο Προσωπικό Κωδικό Εισόδου σας σε δυο πεδία, καθώς η δεύτερη εισαγωγή αποτελεί επιβεβαίωση της πρώτης εισαγωγής.

 

  1. Πως μπορώ να δω μια παραγγελία που έχω τοποθετήσει και να βρω πληροφορίες για αυτή;

Για να δείτε τις παραγγελίες σας, θα πρέπει εφόσον είστε συνδεδεμένος στο B2B, να μεταβείτε στην ενότητα «My Account» και να επιλέξετε «Οι παραγγελίες μου». Στην ενότητα αυτή θα εντοπίσετε όλες παραγγελίες που έχετε τοποθετήσει στο παρελθόν.

Επιλέγοντας μια συγκεκριμένη παραγγελία, μπορείτε, χρησιμοποιώντας κριτήρια αναζήτησης εφόσον το επιθυμείτε, να βρείτε πληροφορίες για την παραγγελία, όπως ημερομηνία και αξία παραγγελίας, τον τύπο παράδοσης της παραγγελίας καθώς και την κατάσταση που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η παραγγελία.

Στην οθόνη αυτή υπάρχουν και διάφορα εργαλεία όπως για παράδειγμα η εκτύπωση της παραγγελίας. Επίσης, μπορεί να γίνει δημιουργία νέας όμοιας παραγγελίας, όπου σε αυτή την περίπτωση τοποθετούνται στο καλάθι τα ίδια προϊόντα, έτσι ώστε να τα διαχειριστείτε και να ολοκληρώσετε την παραγγελίας σας εύκολα.

 

  1. Μπορώ να υποβάλω παραγγελία με αρχείο;

Έχετε τη δυνατότητα να ανεβάσετε ένα δικό σας αρχείο για να εκτελέσετε γρήγορη παραγγελία. Το αρχείο αυτό πρέπει να είναι excel (τύπου αρχείου .xls ή .xlsx) και να περιέχει στην πρώτη κολώνα το barcode του επιθυμητού κωδικού ή στη δεύτερη κολώνα το φορολογικό κωδικό της Metro (υποχρεωτική είναι μια από τις δυο κολώνες), ενώ στην τρίτη κολώνα θα έχετε σημειώσει την ποσότητα σε τεμάχια. Τα προϊόντα θα φορτώνονται στο καλάθι σας, έτσι ώστε να τα διαχειριστείτε και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας γρήγορα.

 

  1. Τι είναι το eshop.cashandcarry.gr

To eshop.cashandcarry.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας Metro Cash&Carry που σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε το σύνολο των αγορών σας 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα από την άνεση της επιχείρησης σας ή του σπιτιού σας από τον υπολογιστή ή το κινητό σας χωρίς χάσιμο χρόνου και περιορισμό ωραρίου καταστημάτων. 

Σκοπός μας είναι να σας προσφέρουμε μια προσωποποιημένη και άριστη αγοραστική εμπειρία και να παραλάβετε εύκολα και γρήγορα από επιλεγμένα καταστήματα! 

 

  1. Τι προϊόντα μπορώ να αγοράσω ηλεκτρονικά;

Μπορείτε να επιλέξετε μέσα από ένα μεγάλο και πλούσιο κωδικολόγιο σε φρέσκα, ξηρά , κατεψυγμένα τρόφιμα, κρέατα, φρούτα, λαχανικά, τυριά , αλλαντικά, κρέατα, γαλακτοκομικά, κάβα. Αλλά και κωδικούς καθαριότητας χώρου και προσοπικής φροντίδας και τέλος πλούσια επιλογή σε προϊόντα επαγγελματικού εξοπλισμού

 

  1. Μπορώ να βρω τις Προσφορές Φυλλαδίου που υπάρχουν στα καταστήματα Metro Cash & Carry;

Ναι, θα βρείτε τις ίδιες προσφορές που υπάρχουν στα καταστήματα Metro Cash & Carry εδώ. Η ποικιλία και η διαθεσιμότητα των προϊόντων, όμως, μπορεί να διαφέρει σε περίπτωση εξάντλησης αποθεμάτων ή διαφορετικής ποικιλίας ειδών κατά περίπτωση.  

 

  1. Μπορώ να βρω τις προσφορές Facebook που υπάρχουν στα καταστήματα Metro Cash & Carry;

Ναι, θα βρείτε τις ίδιες προσφορές που υπάρχουν στα καταστήματα Metro Cash & Carry εδώ. Η ποικιλία και η διαθεσιμότητα των προϊόντων, όμως, μπορεί να διαφέρει σε περίπτωση εξάντλησης αποθεμάτων ή διαφορετικής ποικιλίας ειδών κατά περίπτωση.  

 

  1. Πως μπορώ να πληρώσω;

Mπορείτε να πληρώσετε με μετρητά ή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή με τραπεζική κατάθεση  Όλες οι συναλλαγές με την χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, εκτελούνται από την Cardlink.. Δείτε τους κανόνες ασφαλείας της Cardlink Payments εδώ.

 

  1. Υπάρχει κάποιο ελάχιστο όριο παραγγελίας;

Για παραγγελίες από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχει ελάχιστη απαιτούμενη παραγγελία. Ο τρόπος παραλαβής της παραγγελίας διαφοροποιεί το ελάχιστο απαιτούμενο ύψος παραγγελίας. Για τη μέθοδο Click & Collect το κόστος ξεκινάει από 20€. Μόλις ξεκινήσετε την παραγγελίας σας και επιλέξετε μέθοδο παραλαβής, μπορείτε αυτόματα να δείτε στο καλάθι σας το ποσό που απαιτείται προκειμένου να μπορέσετε να την ολοκληρώσετε. 

 

  1. Υπάρχει κόστος μεταφορικών & διαχείρισης και πως υπολογίζεται;

Tο ηλεκτρονικό μας κατάστημα παραδίδει παραγγελίες προσθέτοντας μεταφορικά έξοδα. Tο κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα στο καλάθι σας ανάλογα με τον ΤΚ της επιχείρησής σας. Μόλις συμπληρώσετε το ελάχιστο απαιτούμενο ύψος για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας, εμφανίζεται αυτόματα και το κόστος των μεταφορικών.