Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Τα 5 tips του καλού σερβιτόρου!

Το service είναι πάντοτε ένα καθοριστικό ζήτημα για κάθε επιχείρηση εστίασης, από την πιο ταπεινή ταβέρνα μέχρι το πιο πολυτελές εστιατόριο. Παρακάτω θα βρείτε πέντε άξονες, πάνω στους οποίους μπορείτε να βασίσετε μια άψογη και απόλυτα επαγγελματική συμπεριφορά και να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας. 

 

Ενημέρωση
Φροντίστε οι σερβιτόροι σας να είναι ενήμεροιγια κάθε πιάτο που σερβίρετε. Τα χαρακτηριστικά του και τις ιδιαιτερότητές του, αλλά και στοιχεία που τυχόν δεν αναφέρονται στον κατάλογο. Επίσης, πρέπει να είναι ικανοί να δώσουν συμβουλές «ταιριάσματος» γεύσεων με κρασιά και ποτά. Τέλος, είναι αναγκαίο να ζητούν πληροφορίες από τους πελάτες για πιθανές αλλεργίες και τα σχετικά αλλεργιογόνα.

Ευγένεια
Είναι πολύ βασικό να δώσετε κατευθυντήρια γραμμή σχετικά με το ύφος και τη συμπεριφορά του σερβιτόρου προς τους πελάτες. Η ευγένεια, το χαμόγελο, η υπομονή σε κάποιες απαιτήσεις είναι σίγουρα στα top χαρακτηριστικά. Στα μείον είναι σίγουρα οι παρωχημένες συμπεριφορές και το υπερβολικό θάρρος!

Λεπτότητα & Κινήσεις με τακτ!

Ένας σερβιτόρος πρέπει να είναι επιδέξιος και προσεκτικός, μιας και οι απαιτήσεις της δουλειάς και οι γρήγοροι ρυθμοί μπορεί να φέρουν ατυχήματα πχ με τον γεμάτο δίσκο! Κινήσεις όπως το να αφαιρείται ο φελλός από το μπουκάλι, να μην αγγίζεται η στεφάνη των ποτηριών, είναι βασικές! Επίσης, ένας καλός σερβιτόρος δεν αφήνει ποτέ το άγχος του να «περάσει» στους πελάτες, η ηρεμία είναι προσόν!

Επαγγελματισμός

Ένας σερβιτόρος δεν μπορεί να γευματίζει την ώρα που δουλεύει, έτσι το τσιμπολόγημα απαγορεύεται κατά την ώρα της δουλειάς. Το ίδιο ισχύει και για το κάπνισμα και για το κινητό. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν την ώρα του διαλλείματος που φυσικά επιβάλλεται!

Προνοητικότητα

Είναι σημαντικό ένας σερβιτόρος να μπορεί να “διαβάσει” τις ανάγκες του πελάτη. Για παράδειγμα πότε έχει τελειώσει το φαγητό του, για να πάρει το πιάτο του, αν κάνει απλώς μια παύση. Πολύ βασικό δε χρειάζεται το ποτήρι να γεμίζει με το που πιει ο πελάτης μια γουλιά, μιας και του μεταδίδεται νευρικότητα. Τέλος, ο λογαριασμός πρέπει να δίνεται εφόσον ζητηθεί και όχι νωρίτερα!

Ακολουθήστε τα και βοηθήστε τόσο την επιχείρησή σας όσο και τους υπαλλήλους σας να εξελιχθούν!

Από το Δειπνοσοφιστήριον Catering 
& τον Chef Jean Louis Capsalas

Δειπνοσοφιστήριο