METROposts

Super Market: Ταξινομήστε σωστά τα προϊόντα σας & αυξήστε τις πωλήσεις σας!

Είναι γνωστό πως οι επικοινωνιακές τακτικές χρειάζονται στην πλειοψηφία των επιχειρήσεων, ώστε να κάνουν τους πελάτες να αγοράζουν περισσότερα προϊόντα και να αυξάνεται ο τζίρος της επιχείρησης! Έτσι και στα super market υπάρχουν μυστικά για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Δείτε μερικά από τα βασικά παρακάτω και εφαρμόστε τα για να δείτε την αποτελεσματικότητά τους.

1.    Η «στρατηγική» θέση των προϊόντων
Τα προϊόντα στα ράφια έχουν καταλάβει τη θέση τους στρατηγικά και δεν βρίσκονται τυχαία εκεί. Για παράδειγμα τα φρέσκα και μοσχοβολιστά πχ τα προϊόντα του φούρνου είναι στην είσοδο του καταστήματος ή στην πρώτη θέση των μπροστινών διαδρόμων. Στόχος είναι να εκμεταλλευτούν την καλή διάθεση του πελάτη και την όρεξή του, ώστε να υποκύψει σε αυτά. Επίσης, τα προϊόντα μαναβικής είναι από τα πρώτα που θα συναντήσει κανείς μπαίνοντας στο super market, αφενός γιατί η αγορά των υγιεινών τροφών είναι ζητούμενο από τους περισσότερους άρα είναι καλό να είναι ευκολοπροσβάσιμα, αφετέρου γιατί η «εικόνα» τους, δηλαδή τα έντονα χρώματα τους, προδιαθέτουν θετικά τον καταναλωτή να συνεχίσει τις αγορές του.

2.    Οι προγραμματισμένες στάσεις «φροντίδας»
 Δεν είναι τυχαίο πως μεταξύ των διαδρομών ο καταναλωτής θα συναντήσει μπουφέδες με νέα προϊόντα, που είτε δειγματίζονται είτε βρίσκονται σε προσφορά. Αυτό το τρικ δίνει το μήνυμα στον καταναλωτή πως το super market που βρίσκεσαι «νοιάζεται» για εσένα και σε φροντίζει. Το καλό κλίμα βοηθά να συνεχίσει ο καταναλωτής χαρούμενος να ψωνίζει.

3.    Τα απαραίτητα στο «βάθος κήπος»
Γάλα, τυριά, αλλαντικά, χυμοί και άλλα βασικά και καθημερινής χρήσης προϊόντα βρίσκονται στο πίσω μέρος του καταστήματος. Γιατί; Διότι, είναι απαραίτητα, επομένως όσο πιο πολλούς διαδρόμους διασχίσει ο καταναλωτής για να τα προσεγγίσει, τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες να αγοράσει κι άλλα προϊόντα που θα του «τραβήξουν» την προσοχή!

Το γενικότερο καλό και ήρεμο κλίμα, τα «ζεστά» χρώματα, η απαλή «αισιόδοξη» μουσική, οι χαμογελαστοί και εξυπηρετικοί υπάλληλοι είναι σημεία κλειδιά για αυξημένες πωλήσεις.

Ποια από αυτά βρίσκονται στην επιχείρησή σας; 

Διαβάστε ακόμα:

  • Τα 5 tips του καλού σερβιτόρου!

    Το service είναι πάντοτε ένα καθοριστικό ζήτημα για κάθε επιχείρηση εστίασης, από την πιο ταπεινή ταβέρνα μέχρι το πιο πολυτελές εστιατόριο. Παρακάτω θα βρείτε πέντε άξονες, πάνω στους οποίους μπορείτε να βασίσετε μια άψογη και απόλυτα επαγγελματική συμπεριφορά και να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας.

  • Ταχίνι: Χρήσεις & οφέλη του στον νηστίσιμο κατάλογό σας!

    Το ταχίνι, αποτελεί μία από τις πιο σπουδαίες τροφές με πλούσια διατροφική αξία μιας και ωφελεί πολύ την καρδιά αλλά και τη γενική υγεία. Κατά την περίοδο της νηστείας μπορεί να νοστιμίσει τις συνταγές σας, δείτε προτάσεις που μπορείτε να το αξιοποιήσετε.

  • Το μανάβικο του χειμώνα: Τι θα βρείτε και πώς θα τα αξιοποιήσετε!

    Υψηλή διατροφική αξία, μεγάλη ποικιλία, αφθονία, χαμηλές τιμές αλλά και ελάχιστες θερμίδες. Αυτά είναι τα βασικά πλεονεκτήματα των λαχανικών του χειμώνα. Ένα ακόμα πολύ βασικό είναι η λειτουργικότητά τους, δηλαδή ότι μπορούν να αποτελέσουν τη βάση, για υπέροχες συνταγές και για πιάτα που συνδυάζουν τη υγιεινή διατροφή με την εξαιρετική γεύση.

δειτε ολα τα αρθρα