Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

3 tips για μια επιτυχημένη κάβα μπίρας. Έξυπνοι τρόποι για να πίνουν στην...υγεία σας!

"Η μπίρα είναι απόδειξη ότι ο Θεός μας αγαπάει και θέλει να είμαστε ευτυχισμένοι" είπε ο Βενιαμίν Φραγκλίνος για το αρχαιότερο ποτό του κόσμου την μπύρα.

 

Η μπίρα είναι ιδιαίτερα αγαπητή στον ανδρικό πληθυσμό (και όχι μόνο) έχει συνδεθεί με κρίσιμες ποδοσφαιρικές βραδιές, με ωραία φαγητά με φίλους, με κουβέντες χαλαρές, με ζεστές βραδιές αλλά και χειμωνιάτικα «μαζέματα» στο σπίτι! Είναι αγαπημένο ποτό και των γυναικών αλλά συνήθως και το πρώτο αλκοολούχο ποτό που θα πιει ένας νέος με τους φίλους του.   Επομένως, μια κάβα μπίρας σίγουρα θα αποτελεί τον αγαπημένο προορισμό για τους περισσότερους.

Τι χρειάζεται όμως για να γίνει η κάβα σας hot spot;

  1. Ποικιλία μπίρας & σαφής διαχωρισμός
    Αρχικά είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει μεγάλη ποικιλία μπίρας στο κατάστημά σας, ώστε να καλύψετε και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις του είδους.

    Οι μπίρες διαχωρίζονται με βάση το είδος της ζύμωσης κατά την παραγωγή τους και έπειτα ανάλογα με τον τρόπο παραγωγής και τον τόπο προέλευσής τους. Ο βασικός διαχωρισμός είναι σε Lager και Ales.

    Lager: Οι γνωστές «ξανθές» μπίρες, χαμηλής ζυμώσεως που συναντάμε συχνά, καθώς σε αυτή την κατηγορία ανήκουν οι περισσότερες μπίρες με ελαφριά γεύση. Γνωστές μπίρες του είδους είναι: οι Pilseners/Pils, Rauchbier, οι κόκκινες μπύρες και οι Dark ή Dunkel lagers

    Ales: Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν οι μπίρες υψηλής ζύμωσης, με σύνθετη γεύση και αρώματα. Τέτοιες είναι οι μοναστηριακές και οι μπίρες διπλής ζύμωσης. Γνωστές μπύρες αυτού του είδους είναι: Red Ale, Weisse, Trappist, Stout, Strong Golden Ale: Με φρουτώδη γεύση και χρώμα ξανθό, Abbey/Abbaye: Είναι οι τύπου «μοναστηριακές» μπίρες.

    Όσο περισσότερες έχετε τόσο το καλύτερο για τους πελάτες σας, η ποικιλία είναι το must χαρακτηριστικό της κάβας μπύρας.

  2. Καλά πληροφορημένο προσωπικό
    Για όσους πελάτες ξέρουν τι θέλουν, η ποικιλία θα τους εντυπωσιάσει για όσους όμως δεν γνωρίζουν τόσα πολλά ενδεχομένως να τους μπερδέψει. Για να τους ικανοποιήσετε όλους, καλό θα ήταν να έχετε εξειδικευμένο και καλά διαβασμένο προσωπικό, ώστε να καθοδηγεί τον γνώστη ένα βήμα παρακάτω και να μυήσει τον αρχάριο στον μαγικό κόσμο της μπίρας!

  3. Events γευσιγνωσίας- Δοκιμές προϊόντων
    Καθιερώστε τα events γευσιγνωσίας, είναι ένας καλός τρόπος να αυξήσετε το πελατολόγιο σας, δίνοντας την ευκαιρία στον κόσμο να διαπιστώσει την ποιότητα των προϊόντων σας.

    Επίσης, μπορείτε να συνεργαστείτε με γειτονικά καταστήματα και να διοργανώνετε ολοκληρωμένες ημέρες γευστικών δοκιμών. Αλλά και στην πιο απλή version η δοκιμή είναι πάντα ο κατάλληλος τρόπος, για να πείσει τον πελάτη. Δώστε τους τη δυνατότητα, να δοκιμάσουν όσα τους περιγράφετε, αν μη τι άλλο θα τους μείνει αξέχαστη ως εμπειρία το γεγονός ότι έμαθαν πράγματα που δεν ήξεραν για την μπίρα.

 

Τηρήστε τα παραπάνω 3 βήματα και ωθήστε τους πελάτες σας να πίνουν στην υγειά σας!