Σπύρος Κερκύρας

Bar Solutions

METRO Blog

Ανοίγουμε ξανά και οργανωνόμαστε για μεγαλύτερο κέρδος!

27/04/2021

Πλησιάζουμε, μέρα με τη μέρα,  στο άνοιγμα της εστίασης με τις παρακάτω συμβουλές επαναλειτουργίας.

  • Καταστρώνουμε στρατηγική υποδοχής και ορίζουμε τις βάρδιες προσωπικού με βάση το πλάνο κρατήσεων για μείωση κόστους, προωθώντας παράλληλα την εύρυθμη προσέλευση και φιλοξενία των επισκεπτών μας.
  • Φροντίζουμε για την άρρηκτη συνεργασία του service με το bar και την κουζίνα και θέτουμε στόχους  πωλήσεων για αύξηση κέρδους.

  • Ζητάμε από τις ομάδες του bar και της κουζίνας να είναι προσεκτικοί στη διαχείριση των πρώτων υλών για  μείωση φύρας.  
  • Έχουμε συντηρητική προσέγγιση στις παραγγελίες και επικεντρωνόμαστε σε ποτά, που λόγω δημοτικότητάς, μας δίνουν μεγάλη δυνατότητα αξιοποίησης όπως η βότκα, το τζιν και κυρίως τα μη παλαιωμένα αποστάγματα.
  • Επαναπροσδιορίζουμε τις αρμοδιότητες του προσωπικού και κάνουμε εκπαίδευση κατά την ώρα εργασίας, δίνοντας έμφαση σε επικοινωνιακές δεξιότητες, υγειονομικά πρωτόκολλα, ομαδικό πνεύμα, προσαρμοστικότητα, πωλήσεις.
  • Κάνουμε τον πελάτη να νιώσει ασφαλής τηρώντας αποστάσεις, φορώντας σωστά τις μάσκες, υπενθυμίζοντας ευγενικά τη χρήση αντισηπτικού και προτείνοντας να μοιράσουμε σε ατομικά σκεύη τα σερβιρίσματα που επιλέγει για συνοδευτικό των ποτών του, αποτρέποντας την επιλογή “για τη μέση”.

πετυχαίνουμε-μαζί

Σπύρος ΚερκύραςBar Solutions

Ανοίγουμε ξανά και οργανωνόμαστε για μεγαλύτερο κέρδος!

27/04/2021

Πλησιάζουμε, μέρα με τη μέρα,  στο άνοιγμα της εστίασης με τις παρακάτω συμβουλές επαναλειτουργίας.

  • Καταστρώνουμε στρατηγική υποδοχής και ορίζουμε τις βάρδιες προσωπικού με βάση το πλάνο κρατήσεων για μείωση κόστους, προωθώντας παράλληλα την εύρυθμη προσέλευση και φιλοξενία των επισκεπτών μας.
  • Φροντίζουμε για την άρρηκτη συνεργασία του service με το bar και την κουζίνα και θέτουμε στόχους  πωλήσεων για αύξηση κέρδους.

  • Ζητάμε από τις ομάδες του bar και της κουζίνας να είναι προσεκτικοί στη διαχείριση των πρώτων υλών για  μείωση φύρας.  
  • Έχουμε συντηρητική προσέγγιση στις παραγγελίες και επικεντρωνόμαστε σε ποτά, που λόγω δημοτικότητάς, μας δίνουν μεγάλη δυνατότητα αξιοποίησης όπως η βότκα, το τζιν και κυρίως τα μη παλαιωμένα αποστάγματα.
  • Επαναπροσδιορίζουμε τις αρμοδιότητες του προσωπικού και κάνουμε εκπαίδευση κατά την ώρα εργασίας, δίνοντας έμφαση σε επικοινωνιακές δεξιότητες, υγειονομικά πρωτόκολλα, ομαδικό πνεύμα, προσαρμοστικότητα, πωλήσεις.
  • Κάνουμε τον πελάτη να νιώσει ασφαλής τηρώντας αποστάσεις, φορώντας σωστά τις μάσκες, υπενθυμίζοντας ευγενικά τη χρήση αντισηπτικού και προτείνοντας να μοιράσουμε σε ατομικά σκεύη τα σερβιρίσματα που επιλέγει για συνοδευτικό των ποτών του, αποτρέποντας την επιλογή “για τη μέση”.