Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog

Ιωάννης Παρίκος

Executive Chef

Ιωάννης Παρίκος Executive Chef

article main image

Προετοιμάζουμε την επιχείρησή μας για την επόμενη περίοδο!



Η εστίαση, μετά από μία πετυχημένη καλοκαιρινή σεζόν, καλείται με τον ερχομό της επόμενης περιόδου, να αντιμετωπίσει την ακρίβεια των προϊόντων και την ενεργειακή κρίση. Πάμε να δούμε, λοιπόν, εύκολους και αποτελεσματικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προετοιμάσουμε και να οργανώσουμε τις επιχειρήσεις μας, ώστε να πετύχουμε μείωση των εξόδων, αλλά και αύξηση κερδών.

Ενέργεια

• Αντικαθιστούμε όλους τους λαμπτήρες του χώρου μας με λάμπες LED υψηλής ενεργειακής απόδοσης για εξοικονόμηση ρεύματος. Μπορεί να είναι ένα έξτρα έξοδο, άλλα η μείωση της ενέργειας που θα έχουμε θα κάνει την απόσβεση σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

• Ελέγχουμε όλες τις συσκευές που έχουμε για τυχόν ελαττώματα που μας αναγκάζουν να καταναλώνουμε περισσότερη ενέργεια, όπως για παράδειγμα ένας χαλασμένος θερμοστάτης ή μια καμένη αντίσταση. Περισσότερη εξοικονόμηση ενέργειας μπορεί να μας προσφέρει και η αντικατάσταση ενεργοβόρων συσκευών με συσκευές υψηλής ενεργειακής κλάσης.

• Μια μεγάλη πηγή κατανάλωσης ενέργειας αποτελεί και ο κλιματισμός. Ανεβάζουμε κατά 2 βαθμούς τους καλοκαιρινούς μήνες και μειώνουμε κατά 2 τους χειμερινούς μήνες τον θερμοστάτη μας. Η διαφορά στη κατανάλωση θα είναι πολύ μεγάλη και θα εξοικονομήσουμε ένα σημαντικό ποσό.

• Με κατάλληλη χρήση φωτιστικών αυτοματισμών, φωτοκύτταρων, ανιχνευτών κίνησης, αισθητήρων φωτός, φωτιστικών με χρονοδιακόπτη και dimmer έχουμε τη δυνατότητα σημαντικής μείωσης της κατανάλωσης ενέργειας της επιχείρησής μας.

Ακρίβεια

• Ανανεώνουμε τα μενού μας δίνοντας βάση σε εγχώρια προϊόντα, τόσο από τον πρωτογενή όσο και από το δευτερογενή τομέα, δηλαδή επεξεργασμένα προϊόντα. Οι τιμές θα είναι σαφώς καλύτερες μιας και γλιτώνουμε ένα μεγάλο μέρος των μεταφορικών σε αντίθεση με τα προϊόντα εισαγωγής.

• Εκπαιδεύουμε και ενημερώνουμε το προσωπικό μας για τις ανατιμήσεις που δέχονται οι επιχειρήσεις μας, έτσι ώστε να κάνουν οικονομία στις πρώτες ύλες, δηλαδή σε τρόφιμα, αλλά και σε αναλώσιμα προϊόντα.

• Δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα – συνταγές που στηρίζονται πιο πολύ στην επεξεργασία μιας οικονομικής πρώτης ύλης. Έτσι, πετυχαίνουμε να μειώσουμε το κόστος και να αυξήσουμε τα έσοδα.

• Κοστολογούμε εκ νέου τα προϊόντα μας, μιας και οι αυξήσεις των πρώτων υλών είναι πολύ μεγαλύτερες και αναδιαμορφώνουμε την τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης μας, προσέχοντας πάντα και τον ανταγωνισμό.