Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Ξενοδοχεία-Ενοικιαζόμενα: Απολογισμός της γιορτινής περιόδου & κινήσεις για επιτυχημένη συνέχεια!

Η γιορτινή περίοδος τελείωσε και σίγουρα είδατε την κίνηση της επιχείρησής σας να παίρνει τα πάνω της! Πώς όμως θα καταφέρετε να διατηρήσετε τα αυξημένα check in και την υπόλοιπη χρονιά και κυρίως στις λιγότερο δημοφιλής περιόδους;

 

1. Καταγράψτε τον απολογισμό της γιορτινής περιόδου & αξιοποιήστε τα δεδομένα.
Κρατήστε ένα αρχείο και σημειώστε τις δικές σας παρατηρήσεις. Τι πήγε καλά; Τι δούλεψε όπως έπρεπε και σας έφερε σημαντικά αποτελέσματα; Αλλά και από την άλλη τι σας δυσαρέστησε; Ή δεν πήγε τόσο καλά όσο θα θέλατε; Είναι σημαντικό να κρατάτε αρχείο με τα δικά σας αποτελέσματα έτσι θα γνωρίζετε που πρέπει να εστιάσετε, ποια είναι τα δυνατά σημεία που πρέπει να τονίσετε και ποια τα αδύναμα για να τα διορθώσετε. Σε αυτό φυσικά θα βοηθήσει πολύ και η γνώμη των επισκεπτών/πελατών σας, που ενδεχομένως έχετε μέσα από το βιβλίο εντυπώσεων, από τα σχόλια στα social media της επιχείρησής σας, αλλά και από την απευθείας επικοινωνία μαζί τους κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Συνήθως τα περισσότερα σχόλια έχουν να κάνουν με τα προσφερόμενα γεύματα, συνθήκες διαμονής, ησυχία, λειτουργικότητα μπάνιου, κλπ.. Δώστε βάση σε αυτά και σίγουρα θα σας ωφελήσουν.

2. Συγχρονιστείτε με τις τάσεις της εποχής και τις ανάγκες του κοινού.
Είναι σημαντικό να ενημερώνεστε για τις τάσεις της εποχής και για το τι θέλει το κοινό, τι περιμένει και τι χρειάζεται για να περάσει καλά και φυσικά να σας προτιμήσει ξανά. Αναζητήστε στο διαδίκτυο ιδέες και λύσεις για να δώσετε ανάσες ανανέωσης στο χώρο σας. Για παράδειγμα, μετά τη διακόσμηση των γιορτών που έδωσε μια νότα λάμψης και πολυτέλειας στην επιχείρησής σας, σκεφτείτε πώς μπορείτε να αναδείξετε το χώρο των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων. Επίσης, ένα σημαντικό ατού των ξενοδοχείων είναι να παρέχουν στους επισκέπτες τους καλή σύνδεση στο διαδίκτυο, φροντίστε λοιπόν για αυτό και αν σας το επιτρέπουν οι εγκαταστάσεις σας δημιουργήστε ένα ξεχωριστό χώρο με υπολογιστές για να τους διευκολύνετε την πρόσβαση. Μια τέτοια παροχή σίγουρα θα αυξήσει τα shares και  likes της σελίδας σας!

3. Ανανεώστε τους διαύλους επικοινωνίας σας και αυξήστε το κοινό σας με όλα τα μέσα.
Κρατήστε το κοινό σας ενημερωμένο, ανανεώστε τη σελίδα σας στο διαδίκτυο, προσφέρετε extra πακέτα διαμονής σε τακτικούς πελάτες, διοργανώστε διαγωνισμούς  στα social media κανάλια σας και τονώστε την κίνηση στο κατάλυμά σας, κυρίως στις πιο «ήσυχες» περιόδους. Διαφημιστείτε πιο αποτελεσματικά με τη βοήθεια ενός συνολικού πλάνου μάρκετινγκ που να περιλαμβάνει τακτικές τόσο στο διαδικτυακό όσο και στον "πραγματικό" κόσμο.

 

Καλές δουλειές!