Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Ξενοδοχεία: Οι τάσεις του 2017!

Η θερινή περίοδος έχει ξεκινήσει και το να γνωρίζετε τις τάσεις που επικρατούν στον χώρο των ξενοδοχείων είναι πολύ σημαντικό για τα επόμενα επιτυχημένα βήματα της επιχείρησής σας! 
Ας δούμε παρακάτω τις πιο σημαντικές ξενοδοχειακές τάσεις για το 2017!

 

1. Στοχευμένη επικοινωνία
Είναι σημαντικό να απευθύνετε στους δυνητικούς πελάτες σας τα μηνύματα που θέλουν να ακούσουν και να τους προσφέρετε όσα χρειάζονται έγκαιρα και εύκολα. Τα social media, όπως το Facebook και το Instagram, της επιχείρησής σας μπορούν να ικανοποιήσουν αυτό το στόχο. Χρησιμοποιήστε τα σωστά, διερευνήστε τις προτιμήσεις των fans σας και στοχεύστε στις ανάγκες που αποδεδειγμένα έχουν.

2. Κριτικές & σχόλια
Μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις κριτικές στα online μέσα και κατευθύνεται από αυτές στην επιλογή ξενοδοχείου. Αξιοποιήστε τα δυνατά σημεία του καταλύματός σας, προβάλετε τα με το σωστό τρόπο και κυρίως αποδείξτε ότι ενδιαφέρεστε για τη γνώμη των πελατών σας. Απαντήστε στα θετικά και στα αρνητικά σχόλια που λαμβάνετε με τις εντυπώσεις για τη διαμονή τους, δείχνοντάς τους ότι σέβεστε την εμπειρία τους!

3. Τα κινητά δείχνουν το δρόμο
Από έρευνες φαίνεται ότι το 20-30% των αναζητήσεων για ξενοδοχεία γίνονται από κινητά και κάθε χρόνο παρουσιάζεται αύξηση 23% στις αναζητήσεις αυτές. Επομένως, το να δίνετε βάση στη mobile στρατηγική σας, ώστε οι επισκέψεις να μετατρέπονται σε κρατήσεις και κυρίως το να φροντίζετε το site σας να είναι εύκολα προσεγγίσιμο μέσα από κινητές συσκευές θα βοηθήσουν πολύ.

4. Social Media: Η νέα πηγή πληροφορίας και… κρατήσεων!
Το travel marketing έχει πλέον ως σπουδαία πηγή ανατροφοδότησης τα social media. Μάλιστα το 83% των ταξιδιωτών χρησιμοποιεί το internet για αναζήτηση προορισμού, ενώ το 52% αναφέρει ότι οι φωτογραφίες φίλων επηρέασαν την επιλογή τους. Αναρωτηθείτε λοιπόν πόσο καλά κινείτε τα social media του ξενοδοχείου σας και πόσο δυνατή είναι η διαδικτυακή σας ομάδα. Δημιουργήστε ενδιαφέρον περιεχόμενο με όμορφες φωτογραφίες και χρήσιμες πληροφορίες που θα κερδίζουν shares και likes!

5. Ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία και όχι απλά διαμονή!
Οι τάσεις στην ταξιδιωτική αγορά αποδεικνύουν επίσης πως οι επισκέπτες επιζητούν περισσότερα από ένα ξενοδοχείο και όχι απλά μια καλή διαμονή. Επιστρατεύστε ένα ολιστικό πλάνο απασχόλησής τους με all-inclusive υπηρεσίες. Διοργανώστε εκδηλώσεις, αξιοποιήστε τις ομορφιές της περιοχής που βρίσκεστε, δώστε τους με λίγα λόγια κι άλλους λόγους για να σας προτιμήσουν. Περισσότερες συμβουλές για αυτό το κομμάτι θα βρείτε εδώ.