Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Ξενοδοχείο: Ποιος είπε ότι η high season τελείωσε επειδή ήρθε ο Σεπτεμβριος;

Η θερινή περίοδος στην Ελλάδα είναι απόλυτα ταυτισμένη με τη high season για τα τουριστικά καταλύματα. Ωστόσο, ο γλυκός καιρός του Σεπτέμβρη, σε συνδυασμό με τη μείωση της τουριστικής προσέλευσης στα κοσμοπολίτικα μέρη, αποτελούν πόλο έλξης για πολλούς παραθεριστές, ώστε να προτιμήσουν τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου για τις καλοκαιρινές τους διακοπές! Επιπλέον, τον Σεπτέμβρη δεν είναι λίγοι εκείνοι που έχουν μεν επιστρέψει στην καθημερινότητά τους, όμως δειλά ονειρεύονται έναν επιπλέον γύρο εξορμήσεων.

 

Οπότε, ποιος είπε ότι η σεζόν τελειώνει στις 31 Αυγούστου; Αντιθέτως, θα λέγαμε ότι ο μήνας Σεπτέμβριος είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα εποχή για την ξενοδοχειακή δραστηριότητα! Είναι επίσης μια πολλή καλή ευκαιρία για να προσεγγίσετε αρκετούς νέους πελάτες.

Διαβάστε λοιπόν μερικές έξυπνες τακτικές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την καλοκαιρινή κίνηση και το Σεπτέμβριο:

1. Στη συνείδηση του κόσμου, οι αρχές του φθινοπώρου είναι μία πολύ οικονομική περίοδος για τον τουρισμό. Με αυτό ως δεδομένο, η διατήρηση των τιμών του Αυγούστου όχι μόνο δεν θα προσελκύσει επισκέπτες τον Σεπτέμβρη, αλλά αντίθετα θα λειτουργήσει ως εμπόδιο. Επομένως, προσφέρετε στο κοινό δελεαστικά πακέτα προσφορών, όπως για παράδειγμα μειωμένο κόστος διαμονής, δωρεάν γεύματα, παροχή αυτοκινήτου, κλπ. Μην αμελείτε και τα διαδικτυακά σας μέσα για να επικοινωνείτε πιο αποτελεσματικά τις προσφορές σας.  

2. Ένα επίσης έξυπνο τρικ για να προσελκύσετε νέους επισκέπτες είναι να προβάλετε την επιχείρησή σας μέσω της τηλεόρασης και των εντύπων. Το διαδίκτυο είναι σίγουρα το κυρίαρχο μέσο της εποχής, ωστόσο τα παραδοσιακά μέσα είναι εκείνα που απευθύνονται στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. Δηλαδή στο κοινό των ξενοδοχείων για το Σεπτέμβρη! Οργανώστε έναν διαγωνισμό με δώρο ένα τριήμερο στην επιχείρησή σας, ο οποίος θα προβληθεί από κάποια τηλεοπτική εκπομπή ή από ένα έντυπο μεγάλης κυκλοφορίας. Το κοινό θα έχει έτσι την ευκαιρία να δει φωτογραφίες της περιοχής σας, αλλά και να επισκεφθεί το site του ξενοδοχείου σας. 

3. Αφού πετύχετε να φέρετε νέους επισκέπτες στους χώρους σας το Σεπτέμβρη, να θυμάστε ότι η πρόκληση τώρα ξεκινάει! Η περίοδος αυτή είναι μια χρυσή ευκαιρία για να γοητεύσετε τους πελάτες σας, παρέχοντας κορυφαίες υπηρεσίες. Ο λόγος; Τώρα είναι πιο εύκολο να γίνει αυτό, συγκριτικά με τις εβδομάδες του “πανικού” που προηγήθηκαν. Επιπλέον, τώρα που ο κόσμος στο ξενοδοχείο είναι λιγότερος, είναι ευκαιρία να επενδύσετε στις διαπροσωπικές σχέσεις. Ο σκοπός είναι οι πελάτες του Σεπτέμβρη να αποχωρήσουν με γλυκές αναμνήσεις, τις οποίες θα μοιραστούν με φίλους και γνωστούς!

4. Διοργανώστε διαγωνισμούς με μικρο-έπαθλα, (πχ. για την καλύτερη selfie, ή κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού στην περιοχή, κλπ) οι οποίοι θα εμπλέκουν άμεσα και τα social media. Κάνοντας share και likes οι πελάτες σας θα μεταδίδουν την ζωντάνια και την θετική διάθεση του Σεπτέμβρη στο ξενοδοχείο σας με τρόπο ιδανικό!

 

Και για ένα αξέχαστο κλείσιμο της σεζόν τον Σεπτέμβρη, διοργανώστε αποχαιρετιστήρια parties. Έτσι θα προσφέρετε ψυχαγωγία στους επισκέπτες σας, αλλά και  κλίμα "παρέας". Αυτό θα τους κάνει να αγαπήσουν το μέρος και θα αντισταθμίσει την πεσμένη κίνηση στην νυχτερινή ζωή της ευρύτερης περιοχής!