Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

5 tips για αυξημένα check in τη γιορτινή περίοδο

Οι γιορτές των Χριστουγέννων, είναι η περίοδος με τη μεγαλύτερη κινητικότητα για τα περισσότερα χειμερινά ξενοδοχεία, το μεγάλο τεστ για την επιχείρησή σας. Αυτές οι ημέρες λοιπόν είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να κάνετε τον απαραίτητο σχεδιασμό για τη νέα σεζόν, να εισάγετε καινοτομίες και να κάνετε τις απαιτούμενες ενέργειες για να  μεγιστοποιήσετε τα check in σας! 

 

Στο τρίπτυχο πολιτισμός-τοπίο-διαμονή στηρίζεται το προϊόν κάθε τουριστικής επιχείρησης, αλλά όσο ο ανταγωνισμός εντείνεται, θα πρέπει να αναζητήσετε τρόπους να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες σας και να βελτιωθούν σε όλα τα σημεία που αυτό είναι εφικτό.  Δείτε παρακάτω μερικές τακτικές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να τα καταφέρετε!

Δημιουργήστε ειδικά πακέτα προσφορών
Τα ειδικά πακέτα  με προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, θα σας φέρουν καταρχάς νέους επισκέπτες. Είναι ευκαιρία λοιπόν πέρα από όσα προσφέρετε ήδη, να ετοιμάσετε για τους πελάτες σας προτάσεις για φυσιολατρικές περιηγήσεις, επισκέψεις σε χώρους ιστορικού ενδιασφέροντος, ξεναγήσεις στα οινοποιεία της περιοχής και πολλά άλλα. Αναζητήστε νέες τάσεις και δημιουργήσετε τέτοια πακέτα που θα σας δώσουν συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό.

Διαφημιστείτε παντού & Επενδύστε στα digital media
Όσο αυξάνεται η χρήση κινητών τηλεφώνων με πρόσβαση στο διαδίκτυο, τόσο αυξάνεται η ηλεκτρονική αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Γι’ αυτό, η ιστοσελίδα σας είναι πολύ χρήσιμο να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης, ώστε να σας βλέπουν  περισσότεροι δυνητικοί πελάτες.

Επιπλέον, τα ταξιδιωτικά γραφεία και τα πρακτορεία τουρισμού προσφέρουν διαφημιστικές δυνατότητες που πρέπει να αξιοποιήσετε στο έπακρο. Η παρουσία της επιχείρησής σας στα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία , οι σελίδες αξιολόγησης τουριστικών επιχειρήσεων και τα ταξιδιωτικά forums θα σας δώσουν πρόσβαση τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά και θα σας φέρουν ακόμα περισσότερους επισκέπτες, συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση των κρατήσεων ακόμα και στις περιόδους με χαμηλότερη ζήτηση.
Τέλος, η ολοκληρωμένη παρουσία σας στα social media, μπορεί να σας προσφέρει μοναδικά προνόμια και να διαφημιστείτε με δικές σας τακτικές (posts, προσφορές, φωτογραφίες) αλλά και να μετατρέψετε και τους ίδιους τους πελάτες σας σε «κινητή διαφήμιση» για το ξενοδοχείο σας.  Τα tags, τα check-in, οι όμορφες φωτογραφίες που θα μοιράζονται σε Facebook και Instagram είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε την πελατεία σας.
Και μην ξεχνάτε: Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι η καλύτερη διαφήμιση.

Μπείτε στο mood των Χριστουγέννων
Κάθε εποχή έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και τις δικές της απαιτήσεις. Μιας και η γιορτινή περίοδος είναι προ των πυλών, μπορείτε να εμπλουτίσετε το μενού σας με εποχιακά προϊόντα, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο πρωινό που καταναλώνεται και από τους περισσότερους πελάτες σας. Μπορείτε να διακοσμήσετε τα δωμάτια με Χριστουγεννιάτικα στολίδια από τα τέλη Νοεμβρίου μέχρι τις αρχές Ιανουαρίου, να διοργανώσετε εκδηλώσεις, όπως. γιορτές με μικρά δώρα για τα παιδιά και να συνεργαστείτε με τα τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία για λαογραφικές δραστηριότητες στη γύρω περιοχή. Μην ξεχνάτε πως κάθε περιοχή έχει τα δικά της ήθη και έθιμα και οι επισκέπτες θέλουν να τα ζήσουν.

Συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις – κάρτες προνομίων
Οι τοπικές επιχειρήσεις σάς χρειάζονται και εσείς χρειάζεστε τις τοπικές επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, ένα νέο ζευγάρι που θα επισκεφτεί την περιοχή, θα θελήσει να εξερευνήσει τα τοπικά εστιατόρια, τα καταστήματα τοπικών προϊόντων, να αγοράσει δώρα κ.ά. Είναι προϊόντα και υπηρεσίες που δεν θα ψάξει απαραίτητα στο ξενοδοχείο σας, ακόμη και αν τα προσφέρετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Εσείς πρέπει να κατευθύνετε τους επισκέπτες σας και να τους δείξετε αξιόλογες εναλλακτικές. Μπορείτε να δημιουργήσετε χάρτες με τις τοπικές επιχειρήσεις που έχουν ενδιαφέρον για τους επισκέπτες, αλλά και εκπτωτικές κάρτες για χρήση από τους πελάτες σας σε συνεργασία με τις αντίστοιχες επιχειρήσεις. Όλα αυτά θα προσθέσουν αξία και στο δικό σας προϊόν.

Περισσότερη έρευνα
Για να δράσετε στοχευμένα και πλήρως αποδοτικά, χρειάζεστε τη βοήθεια επαγγελματιών που μπορούν να διεξάγουν έρευνες αξιολόγησης της επιχείρησής σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να κινηθείτε ταχύτερα προς τις σωστές κατευθύνσεις και να εντοπίσετε τις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες που θα πρέπει να κάνετε αντί να προσπαθείτε να καταλάβετε μόνοι σας τί θα είχε αποτέλεσμα και τί όχι.