Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Κάβα: Η must στάση των γιορτών! Προετοιμαστείτε σωστά για τις γιορτινές ημέρες

Ο μήνας των Χριστουγέννων έχει φτάσει και οι ετοιμασίες για τα γιορτινά τραπέζια έχουν μπει για τα καλά στο πρόγραμμα. Όμως, ένα καλό γεύμα συνοδεύεται πάντα από ένα καλό κρασί. Επίσης, το ποτό είναι από τα πιο διαδεδομένα και προτεινόμενα δώρα για τις επισκέψεις σε φιλικά και οικογενειακά καλέσματα. Άρα, η κάβα ποτών είναι η must στάση αυτών των ημερών! 

 

Τι πρέπει να κάνετε για να μπορέσετε να ανταποκριθείτε στη ζήτηση των γιορτών;
Δείτε παρακάτω.

  1. Μπείτε σε γιορτινό κλίμα.
    Στολίστε όσο και όπως πρέπει την κάβα σας και βάλτε τους πελάτες σας σε γιορτινό ευχάριστο κλίμα. Φροντίστε επιμελώς την καθαριότητα του χώρου σας και των προϊόντων. Κανείς δε θα προτιμήσει κρασιά ή ποτά με σκονισμένα μπουκάλια.

  2. Ανανεώστε τα προϊόντα σας.
    Εφοδιαστείτε με ιδιαίτερες ποικιλίες κρασιών και δημοφιλή ποτά, ώστε να έχετε επαρκείς προμήθειες και να ανταποκριθείτε όπως πρέπει στη ζήτηση των ημερών. Ξεφύγετε από τα συνηθισμένα και αναζητήστε ποτά που θα εντυπωσιάσουν πχ. Πρωτότυπα λικέρ που θα τραβήξουν την προσοχή των πελατών σας και γεύσεις που θα πρωτοσυναντήσουν στην κάβα σας. Η ποικιλία του εμπορεύματος είναι δείγμα φροντίδας και οδηγεί στη σταθερή προτίμηση των πελατών.

  3. Φροντίστε και για την ποικιλία των υπολοίπων εμπορευμάτων σας.
    Μπορεί τα ποτά και τα κρασιά να είναι οι πρωταγωνιστές του καταστήματός σας, αλλά πέρα από αυτό η κάβα ποτών ενδείκνυται για ανεφοδιασμό σε συνοδευτικά (ξηρούς καρπούς, συνοδευτικά ποτού, βότανα, μπαχαρικά κ.ά). Έτσι, είναι σημαντικό να φροντίζετε για την ποικιλία τους, ώστε να κρατάτε ψηλά το ενδιαφέρον των πελατών σας που θα ξέρουν ότι σε εσάς θα βρίσκουν πάντα κάτι καινούργιο.

  4. Προετοιμάστε έτοιμες επιλογές δώρων.
    Όπως προείπαμε η κάβα αποτελεί τον must προορισμό των γιορτών για τα καθιερωμένα δώρα. Επειδή, ο χρόνος που διαθέτουν οι πελάτες είναι συνήθως περιορισμένος και ως Έλληνες προτιμούν και τα δώρα της τελευταίας στιγμής, προνοήστε και βγάλτε τους από το δίλημμα. Ετοιμάστε καλάθια με γευστικούς συνδυασμούς για όλα τα γούστα. Για παράδειγμα, φτιάξτε καλάθια με κρασιά και ταιριαστά συνοδευτικά πχ ξηρούς καρπούς, αξεσουάρ οίνου.

  5. Εξειδικευμένο προσωπικό ή καρτελάκια ενημέρωσης.
    Οι συνταγές των ημερών απαιτούν το ταιριαστό ποτό που θα τις συνοδεύσουν και σίγουρα στόχος είναι να τις αναδείξουν. Όμως, ποιος μπορεί να μας μάθει ποια γεύση ταιριάζει με ποιο κρασί; Αρχικά, φροντίστε το προσωπικό σας να είναι κατάλληλα ενημερωμένο για τους συνδυασμούς πχ κρασιού- φαγητού, ώστε να δίνει στους πελάτες σας τις σωστές πληροφορίες. Ωστόσο, μια ακόμα καλή λύση είναι να υπάρχουν στα ράφια των κρασιών καλαίσθητα καρτελάκια με επεξηγήσεις για το ποιο κρεατικό ή ποια συνταγή των ημερών (πχ γαλοπούλα, χοιρινό με δαμάσκηνα κ.ά.) ταιριάζει με ποιο κρασί.    

Ευγένεια, καλαισθησία και προνοητική εξυπηρέτηση.
Ακολουθώντας αυτό το τρίπτυχο σίγουρα η επιτυχία σας είναι δεδομένη.

Καλές γιορτές!