Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Ο τριπλός κανόνας της επιτυχίας στον κόσμο του παγωτού!

Το παγωτό είναι το σήμα κατατεθέν του καλοκαιριού. Μικροί και μεγάλοι απολαμβάνουν αυτό το μοναδικό γλύκισμα όλες τις ώρες της ημέρας, αναζητώντας λίγη δροσιά στις ζεστές ημέρες. Το παγωτό όμως, για να είναι ξεχωριστό, έχει κάποιους κανόνες επιτυχίας που πρέπει να τηρούνται. 

 

Κανόνας 1: Ποιότητα υλικών.
Τα υλικά που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι άριστης ποιότητας. Αυτός είναι και ο πρώτος χρυσός κανόνας για την επιτυχημένη παραγωγή παγωτού. Τα ποιοτικά υλικά θα δώσουν στο παγωτό σας μοναδική γεύση και θα το κάνουν να ξεχωρίσει!

Κανόνας 2: Πρωτοτυπία και ποικιλία γεύσεων
Αυτός ο κανόνας είναι επίσης πολύ σημαντικός. Δεν αρκεί πλέον να προσφέρετε μόνο τις κλασικές γεύσεις, αλλά απαιτείται να έχετε ποικιλία και σε πρωτότυπες γεύσεις. Αυτός ο κανόνας ακολουθεί τη φιλοσοφία «όλες οι γεύσεις μπορούν να γίνουν παγωτό!». Οτιδήποτε μπορείτε να σκεφτείτε, από φρούτα και καρπούς εποχής που μπορούν να γίνουν δροσερές γρανίτες ή να συνδυαστούν μεταξύ τους σε μια γεύση παγωτού, μέχρι και προτάσεις κλασικών γλυκών, όπως τάρτες ή προφιτερόλ, μπορούν να συνθέσουν μία πλούσια ποικιλία επιλογών για το μενού σας! Επίσης, μη ξεχάσετε στο μενού σας να συμπεριλάβετε επιλογές φτιαγμένες με πιο light υλικά, χωρίς ζάχαρη ή με υποκατάστατα, όπως η στέβια, για όσους επιθυμούν μια πιο διαιτητική απόλαυση.

Κανόνας 3: Εμφάνιση
Η ποιότητα και η πρωτοτυπία των γεύσεων σίγουρα κάνουν τη διαφορά στο παγωτό, όμως για να συμπληρωθεί ο τριπλός κανόνας της επιτυχίας, είναι απαραίτητο να δοθεί μεγάλη σημασία και στην εμφάνιση! Τα παγωτά, όσο νόστιμα και να είναι, είναι σημαντικό να μοιάζουν λαχταριστά και στο μάτι. Μία ιδέα είναι να βάλετε σε κάθε γεύση τους αντίστοιχους φρέσκους ξηρούς καρπούς ή τα φρούτα που περιέχει και να στολίστε με αυτό τον τρόπο το παγωτό! Η διακόσμηση και η προσεγμένη εμφάνιση θα πρέπει να είναι εμφανής τόσο στη βιτρίνα των παγωτών όσο και στο κυπελάκι ή στο χωνάκι που θα φτάσει στα χέρια του πελάτη!

Καλή απόλαυση!