Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Παραθαλάσσια Καντίνα: Τι να αποφύγετε φέτος το καλοκαίρι!

Η καντίνα στην παραλία για την πλειοψηφία αποτελεί μια όαση μέσα στη ζέστη του μεσημεριού, καθώς τις περισσότερες φορές είναι ο μοναδικός προορισμός για να εφοδιαστούν οι λουόμενοι με δροσιά και νοστιμιές την κατάλληλη στιγμή!

 

Από τη μια είναι πολύ θετικό για εσάς ότι η καντίνα σας αποτελεί μονοπώλιο κυρίως σε απομακρυσμένες παραλίες, από την άλλη όμως είναι σημαντικό να μην επαναπαύεσθε σε αυτό σας το πλεονέκτημα. Αντιθέτως, παραδειγματιστείτε από τα λάθη της προηγούμενης σεζόν, ώστε να γίνεστε ολοένα και καλύτεροι.

Τα πιο σημαντικά λάθη που πρέπει να αποφύγετε είναι:

1. Οι ελλείψεις στα προϊόντα και οι περιορισμένες επιλογές. Το μέγεθος μιας καντίνας συνήθως είναι αρκετά περιορισμένο συγκριτικά με μια άλλη επιχείρηση εστίασης και οι δυνατότητές της το ίδιο. Αυτό όμως δε σημαίνει πως "επιτρέπονται" οι ελλείψεις σε βασικά είδη και ο περιορισμός των επιλογών του καταναλωτή. Προσπαθήστε να καλύψετε με τα προϊόντα σας ευρεία γκάμα των αναγκών των πελατών σας και προμηθευτείτε τις απαραίτητες ποσότητες, βάσει της εμπειρίας σας απο προηγούμενες χρονιές. Στο κοντινότερο METRO Cash & Carry θα βρείτε όσα χρειάζεστε!

2. Τη φιλοσοφία του «Όλοι οι πελάτες είναι ίδιοι». Προνοήστε για τις ομάδες που θέλουν περισσότερη προσοχή, όπως τα παιδιά, και αφουγκραστείτε τις τάσεις της εποχής. Πέρα από τα απολύτως απαραίτητα, όπως νερό, χυμοί, αναψυκτικά, μπύρες, και τα βασικά σνακ, όπως τόστ και σάντουιτς, μπορείτε να κάνετε τη διαφορά βάζοντας στον κατάλογό σας δημητριακά, μπάρες, γάλα, ελαφρύ μενού για παιδιά, προτάσεις με πιο παραδοσιακές γεύσεις, κρέπες, mini φρουτοσαλάτες με γιαούρτι για όσους προσέχουν, δροσερές γρανίτες & smoothies με ιδιαίτερους συνδυασμούς φρούτων! Φυσικά θα πρέπει να σιγουρευτείτε ότι όσα προσφέρετε συμφέρουν όχι μόνο από θέμα ποικιλίας, αλλά και από άποψη τιμής.

3. Ώρες αιχμής VS καλή εξυπηρέτηση. Σίγουρα οι ώρες αιχμής είναι δύσκολες για τον επαγγελματία, μιας και καλείται να καλύψει τις ανάγκες των πελατών γρήγορα και ταυτόχρονα αποτελεσματικά και με ευγένεια. Αν ο καλός ο καπετάνιος φαίνεται στη φουρτούνα, τότε σίγουρα ο σωστός επαγγελματίας φαίνεται σε αυτές τις δύσκολες ώρες! Επιστρατεύστε λοιπόν τον επαγγελματισμό σας, οργανωθείτε κατάλληλα μιας και γνωρίζετε τις «δυνατές» σας ώρες και εξοπλιστείτε με χαμόγελο, ευγένεια και πρώτης ποιότητας προϊόντα για να αφήσετε στους πελάτες σας τις καλύτερες εντυπώσεις! 

4. Βασικές αρχές της νομοθεσίας. Μην τις αμελείτε, φροντίστε την καντίνα σας, ώστε να:

  • Είναι εφοδιασμένη με την απαραίτητη άδεια λειτουργίας.
  • Καταλαμβάνει το πολύ 15τ.μ.
  • Απέχει, τουλάχιστον, 100 μέτρα από τις εγκατεστημένες επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, κέντρα αναψυχής, κλπ).
  • Μην έχει τραπεζοκαθίσματα, διότι οφείλουν να σερβίρουν στο χώρο της καντίνας και ως εκ τούτου, απαγορεύεται η δημιουργία εξωτερικών υποδομών εστιατορίου, καφέ – μπαρ, κλπ, όπως επίσης και η δημιουργία εγκαταστάσεων (σταθερών ή μη) που ξεπερνούν την έκταση των 15τ.μ., την οποία δύναται να καταλαμβάνει μία τροχήλατη καντίνα.
  • Μη χρησιμοποιεί προβολέων και έντονο φωτισμό.
  • Μην ξεπερνά η παραγόμενη στάθμη θορύβου τα 50 ντεσιμπέλ.

 

Προσέξτε τα παραπάνω & Καλή συνέχεια στη σεζόν σας!