Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Παραθαλάσσια μαγαζιά εστίασης: 5 συχνά λάθη & πώς να τα αποφύγετε!

Τα παραλιακά μαγαζιά υποδέχονται όλο και περισσότερο κόσμο την περίοδο του καλοκαιριού, καθώς η τοποθεσία τους είναι ιδανική. Οι ψαροταβέρνες και οι ποικίλοι χώροι εστίασης σε παραλιακά μέρη αποτελούν αγαπημένο προορισμό για τους περισσότερους, αφού μπορούν να προσφέρουν μοναδική θέα, θαλασσινό τοπίο και καλοκαιρινές γευστικές προτάσεις. Υπάρχουν όμως μερικά χαρακτηριστικά λάθη που συχνά παρατηρούνται σε παραλιακά καταστήματα και που μπορούν να τους κοστίσουν τη φήμη και την πελατεία τους.

 

Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη που γίνονται στα παραλιακά μαγαζιά και πώς μπορείτε να τα διαχειριστείτε;

1. Πιάτα που δεν μπορείτε να υποστηρίξετε από άποψη ποιότητας. Εάν δεν είστε σίγουροι για την ποιότητα κάποιου πιάτου ή προϊόντος, είναι προτιμότερο να ενημερώσετε τους πελάτες σας, πως δεν μπορείτε να το σερβίρετε την συγκεκριμένη ημέρα λόγω έλλειψης, παρά να το σερβίρετε και να προκαλέσετε απογοήτευση. Επίσης, για να αποφύγετε τέτοιες αρνητικές καταστάσεις στηριχθείτε στο δυνατό σημείο σας  ανεξάρτητα από την εποχή. Δηλαδή αν το μαγαζί σας βρίσκεται ναι μεν σε νησί αλλά σε πιο ορεινό σημείο, που φημίζεται για τα ντόπια κρεατικά του αναδείξτε αυτά στον κατάλογό σας και όχι τα ψαρικά λόγω εποχής.

2. Η εξυπηρέτηση δεν είναι καλή. Λόγω της μεγάλης κίνησης στα παραλιακά μαγαζιά, ένα συχνό λάθος που γίνεται είναι να μην εξυπηρετούνται σωστά οι πελάτες - μπορεί το σέρβις να είναι πολύ πρόχειρο ή η συμπεριφορά του προσωπικού, λόγω πίεσης, να είναι αρνητική. Για να μη χάνετε πελάτες, προγραμματίστε έτσι τα ωράρια και τον αριθμό του προσωπικού σας, ώστε η εξυπηρέτηση να είναι πάντα γρήγορη και ποιοτική. Ποιοτική εξυπηρέτηση σημαίνει ευγένεια, ταχύτητα και πολύ προσεκτικό σέρβις με στόχο να ικανοποιηθούν όλες οι ανάγκες τη στιγμή που δημιουργούνται.

3. Δε δίνετε ιδιαίτερη σημασία στο περιβάλλον. Η κακή επιλογή της μουσικής και της έντασής της, η προχειρότητα στη διακόσμηση και η έλλειψη άνεσης στα τραπέζια, δημιουργούν ένα αφιλόξενο περιβάλλον. Αναλογιστείτε τις ανάγκες της πελατείας σας και διαμορφώστε το περιβάλλον με τέτοιο τρόπο, ώστε οι πελάτες σας να απολαύσουν όσο το δυνατόν περισσότερο την έξοδό τους στο μαγαζί σας. Να είστε προσεκτικοί με τη φασαρία και τη μουσική ώστε να μην ενοχλεί, αλλά να δημιουργεί μία ευχάριστη και άνετη ατμόσφαιρα στον χώρο. Όσο πιο όμορφα και άνετα αισθάνονται οι επισκέπτες σας, τόσο πιο πολύ θα εκτιμήσουν τον χώρο σας και θα σας ξαναπροτιμήσουν.

4. Λάθος τιμές. Το ύψος του λογαριασμού είναι ένα σημαντικό κριτήριο επιλογής για οποιονδήποτε χώρο εστίασης. Θα πρέπει λοιπόν να υπάρχει σωστή αναλογία τιμής και ποιότητας στη βασική υπηρεσία, αλλά και να δίνονται στους πελάτες ευκαιρίες για ειδικές προσφορές και προτάσεις από τις οποίες μπορούν να επωφεληθούν.

5. Προσφέρετε συνεχώς τα ίδια πιάτα. Έχετε στο νου σας ότι θα πρέπει να ανανεώνετε με νέες προσθήκες τον κατάλογό σας, αρκεί φυσικά να μη στερούνται ποιότητας, προκειμένου να διατηρείτε το ενδιαφέρον των πελατών σας ζωντανό και να τους δίνετε τη δυνατότητα να δοκιμάζουν συχνά νέες γεύσεις!