Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Πόσο καλά ξέρουν οι γείτονες το συνοικιακό κατάστημά σας; Κερδίστε πόντους δημοτικότητας!

Έχετε συνοικιακό κατάστημα και θέλετε να γίνει η επιχείρησή σας το αγαπημένο κατάστημα της γειτονιάς; Ανακαλύψτε τρόπους, για να φτάσει η δημοτικότητά σας στα ύψη!

 

  1. Κάντε αισθητή την παρουσία σας.
    Αρχικά είναι πολύ σημαντικό να γίνετε γνωστοί στη γειτονιά σας, δηλαδή στον άμεσο περίγυρό σας, ο οποίος αποτελεί και το πελατολόγιο σας. Πώς θα το καταφέρετε; Μέσω διαφημιστικών φυλλαδίων στα οποία θα αναφέρεστε σε εσάς, στο ποιοι είστε, ποια είναι η φιλοσοφία σας σαν νέο κατάστημα στη γειτονιά. Επίσης, δώστε μερικά παραδείγματα (περιγραφές- φωτογραφίες) των προϊόντων ή υπηρεσιών που σας κάνουν να ξεχωρίζετε. Μη μείνετε μόνο στο έντυπο οι εξελίξεις απαιτούν και ηλεκτρονική παρουσία της επιχείρησής σας. Κάντε τα πρώτα σας βήματα στα social media, ανοίγοντας μία σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook.

  2. Εγκαίνια & άλλα καλέσματα
    Αν είστε πολύ καινούργιοι και δεν έχετε κάνει ακόμα τα εγκαίνιά σας, είναι η ευκαιρία σας να σας μάθουν όλοι. Διοργανώστε ένα μικρό party και καλέστε τους υπόλοιπους επαγγελματίες της γειτονιάς αλλά και τους περίοικους, ώστε να δουν και μόνοι τους τη νέα σας προσπάθεια, στη γειτονιά τους. Χαρίστε τους όμορφα χρηστικά δώρα, είτε δωροκάρτες- κουπόνια για επόμενες αγορές. Αν πάλι είστε καιρό στη γειτονιά και το αντικείμενο της επιχείρησής σας το επιτρέπει (μεζεδοπωλείο, βιολογικά προϊόντα, χασάπικο, ζαχαροπλαστείο) διοργανώστε μικρά events κάθε τόσο και κεράστε τους γείτονές σας καλούδια από το εμπόρευμά σας. Δημιουργήστε έτσι ένα οικείο κλίμα και την αίσθηση της ζεστασιάς για το κατάστημά σας.

  3. Δώστε τους το λόγο
    Είναι πολύ σημαντικό να κάνετε τον πελάτη να νιώθει ότι τον εμπιστεύεστε και ενδιαφέρεστε για τη γνώμη του και ότι δεν τον αντιμετωπίζετε ως πηγή χρήματος για την επιχείρησή σας. Έτσι, ένας καλός τρόπος για να το επιτύχετε, είναι να ζητάτε τη γνώμη των πελατών σας. για το αν τους λείπει κάποιο προϊόν και επιθυμούν να το φέρετε, αν τους ενοχλεί κάτι στο κατάστημά σας, τι θα ήθελαν να αλλάξετε και τι να μην πειράξετε κτλ

  4. Βοηθήστε ενεργά στα ζητήματα της γειτονιάς σας.
    Είναι πολύ σημαντικό να δείχνετε το ανθρώπινο πρόσωπο της επιχείρησής σας. Για να το επιτύχετε αυτό μπορείτε πχ να λαμβάνεται μέρος σε εκδηλώσεις και ενέργειες που αφορούν στα θέματα της γειτονιάς ή ακόμη μπορείτε να γίνετε χορηγοί σε τοπικές ομάδες. Με αυτές τις κινήσεις θα δείξετε ένα πρόσωπο φιλικό και βοηθητικό προς το συνάνθρωπο και σίγουρα αυτό θα γυρίσει πίσω σε εσάς, με τη σταθερή προτίμησή τους στην επιχείρησή σας.