Επικοινωνία
2102893300 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Προετοιμάστε το ξενοδοχείο σας για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας!

Το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για μικρές εκδρομές και εξορμήσεις. Οι οικογένειες, τα ζευγάρια και οι παρέες μπορούν να απολαύσουν ένα όμορφο τριήμερο μακριά από την καθημερινότητά τους και να περάσουν ευχάριστες στιγμές. Σε αυτό θα συντελέσει πολύ και η ευχάριστη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας, γι’ αυτό προετοιμάστε το κατάλληλα, για να σας προτιμήσουν ξανά και ξανά. 

 

  • Αρχικά, για να προσελκύσετε τους πελάτες σας, δημιουργήστε ελκυστικά πακέτα προσφορών. Αρκετές ημέρες πριν το τριήμερο διοργανώστε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας που διαθέτετε και ενημερώσετε τους επισκέπτες και τους φίλους της σελίδας σας και των λογαριασμών σας στα κοινωνικά δίκτυα, για τους διαγωνισμούς και τις εκπτώσεις που μπορούν να κερδίσουν. Αναρτήστε δελεαστικές εικόνες από το χώρο σας, καθώς και από όλες τις υπηρεσίες που θα απολαύσουν εάν επιλέξουν εσάς.
  • Έπειτα, δώστε μεγάλη βαρύτητα στην προετοιμασία του ξενοδοχείου σας. Λόγω των απρόσμενων επισκέψεων σε τέτοιες περιόδους προνοήστε για τις προμήθειές σας ώστε να σας καλύψουν επαρκώς. Εξασφαλίστε την άνεση και την καθαριότητα σε όλους τους χώρους και τα δωμάτια. Μην αποκλίνετε από τις περιγραφές των παροχών που περιγράφετε.
  • Το φαγητό παίζει επίσης πολύ σημαντικό ρόλο. Το μενού του πρωινού ή και γενικότερα του εστιατορίου σας μπορεί να συμβαδίζει με το κλίμα των ημερών και την έναρξη της νηστείας, αλλά όχι κατά αποκλειστικότητα. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν ακολουθούν αυτό το διατροφικό πλάνο και δεν αποτελεί καλή επιχειρηματική επιλογή να μην τους λάβετε υπ’ όψιν σας. Τα είδη του μενού πρέπει να καλύπτουν όλες τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σε όλα τα γεύματα της ημέρας. Μια ωραία ιδέα είναι να εμπλουτίσετε το μενού σας με περισσότερες τοπικές γεύσεις και συνταγές, καθώς αυτά τα προϊόντα είναι συνήθως ελκυστικά για τους επισκέπτες και τους τουρίστες.
  • Διευκολύνετε την παραμονή τους στο ξενοδοχείο σας και στην περιοχή με το να παρέχετε στους πελάτες σας έντυπους οδηγούς-χάρτες και μερικές προτάσεις για περιήγηση στα αξιοθέατα της γύρω περιοχής. Δώστε τους τις πολύτιμες συμβουλές σας για να περάσουν ένα μοναδικό τριήμερο  στα μέρη σας!
  • Η διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας μπορεί να ολοκληρωθεί με ένα μικρό δωράκι από εσάς. Ένα μικρό συμβολικό ενθύμιο είναι μια πολύ γενναιόδωρη κίνηση που θα ευχαριστήσει σίγουρα τους πελάτες σας και θα βοηθήσει ώστε να χτιστεί μια σχέση εμπιστοσύνης με το ξενοδοχείο σας.

Η φιλική συμπεριφορά, η ευγένεια και η ποιότητα των υπηρεσιών σας, θα κάνουν τους πελάτες σας να σας προτιμήσουν ξανά ή και να σας συστήσουν ανεπιφύλακτα σε φίλους τους!